مقالات آتش بازی

گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

تصور یک مراسم عروسی یا یک پذیرایی لوکس بدون گل سخت می‌باشد. همراه ما در بررسی گل آرایی عروسی باشید تا به نکات ارزشمندی دست یابید.

گل آرایی عروسی

گل ها همیشه بخش مهمی از هر رویداد، جشن و لحظات تاریخی بوده اند. آنها به تشخیص و بزرگداشت یک مناسبت کمک می کنند و آن را خاص می کنند.

در طول سال ها، گل آرایی و لوازم گل به ویژه در مجالس عروسی متنوع تر و شیک تر شده است. گزینه های زیادی برای انتخاب جشن عروسی وجود دارد. برای ساده‌تر کردن فرآیند تصمیم‌گیری، راهنمای چیدمان گل عروسی را گردآوری کرده‌ایم و لیست جامع شما از محبوب‌ترین گل‌های عروسی را ایجاد کرده‌ایم.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان، به ایجاد چشم انداز برند شما از طریق هر شکوفایی کمک می کند.
ما بر این باوریم که گل‌های یک رویداد، بسط برند و شخصیت شما هستند. بنابراین زمانی را صرف شناخت شما و برندتان می‌کنیم، زیرا ترتیبات سفارشی‌سازی شده کاملی را برای رویداد شما ایجاد می‌کنیم.
همه چیدمان های گل ما به صورت سفارشی با گل های تازه ساخته می شوند، بنابراین هر چیدمان منحصر به فرد و متمایز است.
بررسی گل آرایی عروسی

بررسی گل آرایی عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

بررسی گل آرایی عروسی

دسته گل عروس

به عنوان یک عروس، اولین گل آرایی که به آن فکر می کنید، دسته گل عروسی است.

رنگ‌ها، بافت و انتخاب گل‌ها باید به خوبی مورد بحث و برنامه‌ریزی قرار گیرند، زیرا این اکسسوری است که شما را در تمام جشن عروسی همراهی می‌کند. اغلب، دسته گل عروس شما تمام عناصر موجود در گل آرایی های دیگر را در خود جای می دهد و دستورالعمل هایی را برای طراحی دسته گل ساقدوش ها و همچنین گل های پذیرایی و مراسم ارائه می دهد و آن را به قطعه اصلی روز خاص شما تبدیل می کند.

دسته گل ساقدوش ها

دسته گل ساقدوش معمولاً نسخه کوچکتر و ساده تری از دسته گل عروسی شما خواهد بود. مهم است که سبک دسته گل عروس و ساقدوش ها مطابقت داشته باشند، اما به همان اندازه مهم است که آنها را با تضاد در ذهن طراحی کنید. در اینجا، ما به دنبال تداوم، با تغییرات جزئی هستیم. هماهنگی در سبک برای جریان ضروری است، اما برای اینکه چیدمان خیلی خسته کننده و تکراری نشود، یک تفاوت ظریف توصیه می شود.

تاج های گل

در ادامه گل آرایی عروسی به تاج های گل اشاره می‌کنیم که از اشکال و انواع مختلفی بهره می‌برند. برخی از محبوب‌ترین آن‌ها این روزها عبارتند از تاج‌های سه‌چهارم با روبان‌های ساتن یا تاج‌های گلدار کامل.

هر انتخابی که باشد، تاج ها یک مکمل عالی برای ساقدوش ها یا دسته گل های عروس هستند. البته به یاد داشته باشید که همه گل ها برای تاج گل مناسب نیستند.

شانه گل

آن را به عنوان یک نسخه کوچکتر و ظریف تر از تاج در نظر بگیرید که معمولاً توسط عروس هایی که تزئینات ظریفی را انتخاب می کنند، می پوشند.

همانطور که در بالا ذکر شد، از چندین تکنیک استفاده می شود تا شانه گل شما برای مدت طولانی تری تازه به نظر برسد. همچنین، نه تنها گل های شاخه بریده، بلکه بریده های کوچک شاخ و برگ یا گیاهان گلدانی نیز برای طراحی مناسب خواهند بود. در عمل ما به دنبال شکوفه های ظریف تر، کوچکتر و فردی هستیم. جزئیات در گل آرایی عروسی حرف اول را می‌زند.

اهمیت گل آرایی عروسی

اهمیت گل آرایی عروسی

انواع گل آرایی عروسی

مرکز، طاق گل، شمعدان گل، دونده گل، سازه های سفارشی. همه اینها گل آرایی هستند که عامل به وجد آمدن مهمانان می‌شود و فقط کافی است آن را به یک مکان اضافه کنید و مراسم خود را متمایز کنید.

گلدان های غنچه ای

چیدمان های فردی که به صورت سازماندهی شده دور میز قرار می گیرند در حال حاضر محبوب هستند یک ظاهر بسیار معاصر و انتخاب خوبی برای زوج های مدرن است.

گلدان های غنچه ای همیشه از دید عموم زیبا به نظر می رسند.

گل های رومیزی

در گل آرایی عروسی، گل های رومیزی معمولاً برای میزهای مستطیلی و زیباسازی میزهایی که اغلب تکراری و فاقد خلاقیت هستند توصیه می شود. آنها معمولاً از پایه هایی تشکیل شده‌اند که می‌توان  با شمع‌ها یا سایر قطعات بلندتر در طول میز تکمیل کرد.

طاق های گلدار

ترکیب بیضی شکل طاق که اغلب برای مراسم استفاده می شود، زوج را به زیبایی درون قاب نشان می دهد. مانند سایر چیدمان ها، تغییرات بی پایانی وجود دارد: سبک طبیعی، تزئینی یا گیاهی، تقارن یا عدم وجود تقارن، شکل، اندازه، تناسب، نوع مواد استفاده شده و غیره.

گل آرایی عروسی آویزان

نصب گل ها به صورت آویز بسیار جذاب هستند! البته بسیار پر کار هستند. اتاقی که در آن آویزان می شود نیز باید بتواند وزن اضافی را در خود جای دهد. در غیر این صورت، یک شرکت تولیدی می تواند با ایجاد ساختارهای سفارشی برای تعلیق ترتیبات از بالا کمک کند.

چیدمان صندلی عروس و داماد

صندلی ها یا نیمکت ها در مکان های مراسم اغلب با گل های کوچک و/یا آرایش شاخ و برگ تزئین می شوند. ظاهر مینیمال اغلب بسته به سبک محل برگزاری به دست می آید.

(گل آرایی عروسی)

(گل آرایی عروسی)

ممنون که همراه ما در مقاله گل آرایی عروسی بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.