مقالات آتش بازی

نورافشانی زمینی در فضای باز

نورافشانی زمینی در فضای باز

اگر شما هم قصد برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند را دارید و از فضای باز و همچنین باغ تالار برخوردار هستید، همراه ما تا پایان مقاله نورافشانی زمینی در فضای باز باشید تا با لوازم جذاب آن آشنا شوید.

نورافشانی زمینی در فضای باز

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از آتش بازی هوایی می‌باشد.

مجموعه بای فایرورک(نورافشانی زمینی در فضای باز)

وقتی صحبت از ایجاد و اجرای افتتاحیه در کسب و کار جدید از جمله فروشگاه، شرکت، موسسات گوناگون و حتی مغازه و همچننین استادیوم، کنسرت و … می‌باشد، ایده ها و ترفند های جذابی برای هرچه زیباتر شدن این مراسم به ذهن می‌رسد که از جذاب ترین آن می‌توان به استفاده از لوازم آتش بازی اشاره کرد.

جشن تولد از آن دسته از جشن هایی است که هیچوقت از ذهن آدمی پاک نمی‌شود، خصوصا کودکان که برای آنها بسیار حائز اهمیت است که چگونه اجرا شود و یا جشن های ملی و مذهبی مانند نیمه شعبان که یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین عیدهای مسلمین در جهان می باشد. در تمام موارد اشاره شده مجموعه بای فایرورک به کمک شما در اجرای هر چه زیباتر شدن این مراسم می‌پردازد. در برگزاری جشن با توجه به هر یک از موارد نام برده شده در بالا اگر از فضای باز برخوردار می‌باشید، پیشنهاد ما به شما نورافشانی زمینی در فضای باز است.

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی و نورافشانی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

هر کدام از این آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی پرداخت. پس بهتر است از باغ تالار و یا فضای بازی که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضای مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

چرخونک آتش بازی

در اجرای نورافشانی زمینی در فضای باز باید به چرخونک اشاره کنیم که برای جشن شما بسیار شادی آور و هیجان انگیز می‌باشد. با کمترین هزینه قادر خواهند بود که باعث ایجاد سرگرمی شوند و همچنین کاملا ایمن و بی خطر باشند. با توجه به نوع طراحی که دارد می تواند روی زمین بچرخد و از خود نور (آتش) رنگی و خیره کننده تولید کند.
نحوه استفاده آن از طریق روشن کردن فیتیله می‌باشد.

فرفره آتش بازي

از دیگر ایده و ترفندهای نورافشانی زمینی در فضای باز به فرفره آتش بازی که یکی از بی خطر ترین و دوست داشتنی ترین لوازم آتش بازی می‌باشد، اشاره می‌کنیم.

فرفره می‌تواند با حفظ تعادل روی یک نقطه حول یک محور بچرخد. فرفره از محصولات جدید آتش بازی می‌باشد که انواع گوناگونی دارد .

فرفره های آتش بازی چند مدل متفاوت دارند که هنگام روشن کردن به سرعت روی زمین و حول محور خودشان شروع به چرخش می‌کنند و بسته به مدل مربوطه از خود تولید نور می کنند.

نورافشانی زمینی در فضای باز(فرفره)

نورافشانی زمینی در فضای باز(فرفره)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

فلشر بزرگ

نکته ای که در اجرای نورافشانی زمینی در فضای باز با این محصول حائز اهمیت می‌باشد، این است که باید در شب به استفاده از آن بپردازید که جلوه زیبایی به عکس و فیلم شما ببخشد و نورپردازی مورد انتظار شما را فراهم کند.

فلشر هنگام روشن شدن این امکان را به شما می‌دهد که تا 1 دقیقه به فلاش زدن و نورپردازی بپردازد و نور های رنگی نظیر (زرد، قرمز و آبی ) خلق کند.

این محصول دارای ابعاد 24*30 سانتی متر و همچنین وزن 30 گرم می باشد که بعد از روشن نمودن آن از طریق فیتیله، شروع به فلاش زدن می‌کند و این نور زیبا را از خود تولید می‌کند.

نورافشانی زمینی در فضای باز(فلشر)

نورافشانی زمینی در فضای باز(فلشر)

معرفی آبشار ها

در اجرای نورافشانی زمینی در فضای باز باید به انواع آبشار ها اشاره نمود. همان طور که مستحضر هستید آبشار ها به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شوند.

محصولات آبشار گرم
  • آبشار دستی نگین کوچک : از وسای لآتش بازی زمینی در تشریفات عروسی و آبشار های گرم به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید وسیله آتش بازی از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب و همچنین آبشار دستی هستید این محصول میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این محصول به ارتفاع یک متر و به مدت 40 ثانیه می‌سوزد.
  • آبشار دستی نگین بزرگ : این محصول مشابه قبلی می‌باشد منتهی ارتفاع آن تا 2 متر می‌رسد.
  • آبشار میخک : این آبشار مناسب استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. حتما باید در فضای باز استفاده شود. ارتفاع آن به 2 متر می‌رسد و  زمان سوخت آن نیز 20 ثانیه میباشد. به این صورت که وقتی فتیله آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.
  • آبشار اطلس :  این آبشار نیز کاربردی شبیه آبشار میخک دارد و دارای ارتفاع 2 متر از آتش و همچنین زمان سوخت 30 ثانیه میباشد.
نورافشانی زمینی در فضای باز(آبشار)

نورافشانی زمینی در فضای باز(آبشار)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر اجرای نورافشانی زمینی در فضای باز ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله(نورافشانی زمینی در فضای باز )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای آتش بازی زمینی در فضای باز ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.