مقالات آتش بازی

نورافشانی در افتتاحیه

نورافشانی در افتتاحیه

قطعا هر کسی که کسب و کار جدیدی راه انداخته‌ باشد از همان روز اول به دنبال جذب مشتری است. یکی از جذاب ترین ایده ها اجرای نورافشانی در افتتاحیه می‌باشد. همراه ما تا پایان مقاله باشید.

نورافشانی در افتتاحیه

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای برگزاری هر چه زیباتر شدن جشن افتتاحیه نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

وقتی صحبت از ایجاد و اجرای افتتاحیه در کسب و کار جدید از جمله فروشگاه، شرکت، موسسات گوناگون و حتی مغازه و همچننین استادیوم، کنسرت و … می‌باشد، ایده ها و ترفند های جذابی برای هرچه زیباتر شدن این مراسم به ذهن می‌رسد که از جذاب ترین آن می‌توان به استفاده از لوازم آتش بازی اشاره کرد.

نحوه اجرای نورافشانی در افتتاحیه

قطعا بخش مهم نورافشانی و خدمات آتش بازی در مجالس و مراسم به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

در ادامه قصد داریم به کاربرد وسایل آتش بازی جهت نورافشانی در افتتاحیه بپردازیم.

هر کدام از این آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگذاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی در مجالس و مراسم پرداخت.

کهکشان چند شوت

در اجرای نورافشانی در افتتاحیه باید به کهکشان اشاره کرد که مانند سایر لوازم نورافشانی وقتی به آسمان شلیک می‌شود تولید نور و صدا می کنند و با توجه به رنگ و طرحی که دارند و با توجه به انواع آن که به تعداد شوت بستگی دارد، به شکل گل های زیبا و آتشین در آسمان نمایان می شوند. که باهم نوع چند شوت را بررسی می‌کنیم.

کهکشان 10 شوت نارگستر:

این کهکشان با کالیبر 1 اینچ و با 10 شوت به این صورت اجرا می‌شود که تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی خلق میکند. این کهکشان علاوه بر عروسی مخصوص انواع جشن های خصوصی و عمومی، افتتاحیه ها و خصوصا برای اجرا در چهارشنبه سوری می باشد.

کهکشان 8 شوت نارگستر:

این کهکشان نیز همانند مورد قبلی با 8 شوت و تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی ایجاد میکند.

نحوه اجرای آن به این صورت می‌باشد که با روشن کردن فیتیله، کهکشان 8 شلیک به صورت اتوماتیک پرتاب می شود و به شکل گل در ارتفاع 50 متری عمل میکند.

سایر کهکشان های موجود برای خدمات آتش بازی در مجالس و مراسم:
  • 12 شوت
  • 7 شوت 2 اینچ
  • 16 شوت 2 اینچ
  • 25 شوت 2 اینچ
  • 9 شوت 1 اینچ
نورافشانی در افتتاحیه(کهکشان)

نورافشانی در افتتاحیه(کهکشان)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ  گروه بای فایروک پیام دهید.

چلچله و انواع آن

در ادامه نورافشانی در افتتاحیه باید به چلچله اشاره کنیم که بی­ صدا می‌باشد و عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد.

چلچله مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار جذابی را نمایانگر می‌کند ولی انفجاری توسط آن صورت نمی­گیرد.

  • چلچله شهاب 8 شوت 
  • چلچله 6 شوت 
  • چلچله 36 شوت
راکت آتش بازی آسمانی 

از بهترین ایده های نورافشانی و آتش بازی در افتتاحیه می‌باشد. در اجرای این وسیله آتش بازی ،که خیلی شبیه به پروانه عمل می کند با این تفاوت که مستقیم به آسمان میرود و خاموش می شود. پس از روشن کردن آن می تواند تا ارتفاع 15 متر هم بالا رفته و و خطی از نور در آسمان ایجاد کند.

نورافشانی در افتتاحیه(راکت آتش بازی)

نورافشانی در افتتاحیه(راکت آتش بازی)

معرفی آبشار گرم 

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، یکی از آیتم های جذاب برای اجرای افتتاحیه می‌باشد و به این صورت است که نیروی خود برای ایجاد نور و گرما را از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. اجرای آبشار گرم در فضاهای باز و وسیع انجام می‌پذیرد .(به طور مثال در هنگام ورود مهمانان)

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

طبیعتا هر چه ارتفاع آبشار بیشتر باشد، زمان سوخت آبشار نیز بیشتر می‌شود و همچنین قیمت آبشار بیشتر خواهد شد و از آن در عروسی، افتتاحیه و اختتامیه که فیلم برداری انجام می شود و نیاز به زمان سوخت بیشتری دارد، استفاده می‌شود.

آبشار دستی نگین بزرگ

آبشار دستی نگین بزرگ از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم محسوب میشود و به عنوان آبشار دستی نیز استفاده میشود. اگر به دنبال آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب هستید این محصول انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

این محصول تا ارتفاع 2 متر بالا رفته و زمان سوخت آن 40 ثانیه می‌باشد.

آبشار میخک نارگستر

آبشار میخک محصول دیگری از کارخانه نارگستر است. این آبشار علاوه بر نورافشانی در افتتاحیه، مخصوص استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. بهتر است از این محصول در فضای باز استفاده شود. دارای ارتفاع 2 متر از آتش و دارای زمان سوخت 20 ثانیه میباشد که نحوه کار آن به گونه ای است که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

آبشار مینا نارگستر

آبشار مینا هم جزو کوچکترین آبشارهای موجود می‌باشد، این آبشار نیز همانند میخک نارگستر در فضای باز انجام می‌پذیرد. دارای ارتفاع 3 متر از آتش و دارای زمان سوخت 30 ثانیه میباشد که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

سایر آبشار ها جهت اجرا در افتتاحیه

آبشار رز ( دارای ارتفاع 4 متر از آتش و دارای زمان سوخت 25 ثانیه میباشد)

آبشار توسکا (مناسب برای اجرای آتش بازی زمینی  با مدت زمان سوخت بالا (60 ثانیه ) و ارتفاع 6 متر)

آبشار سرو (در 4 رنگ مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی از آتش بازی ایجاد نماید. این آبشار فیتیله ای می ‌باشد و برای مراسم نورافشانی زمینی استفاده میگردد . مدت زمان سوخت این محصول 40 ثانیه و ارتفاع آن 4 الی 5 متر می ‌باشد)

نورافشانی در افتتاحیه(آبشار)

نورافشانی در افتتاحیه(آبشار)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

ممنون که همراه ما در مقاله نورافشانی در افتتاحیه بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای بهترین ایده های نورافشانی در افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.