مقالات آتش بازی

معرفی انواع آبشار گرم

معرفی انواع آبشار گرم

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد و خیلی از دوستان دنبال لوازم و وسایل جدید نورافشانی برای اجرا در چهارشنبه سوری و عروسی و تولد و … هستند. همراه ما با معرفی انواع آبشار گرم باشید.

معرفی انواع آبشار گرم

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از محصولات جدید آتش بازی نیز بهره می‌برد از جمله آبشار گرم که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع آبشار گرم.

معرفی انواع آبشار گرم.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آبشار گرم چیست؟

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، به این صورت است که نیروی خود برای ایجاد نور و گرما از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. اجرای آبشار گرم معمولا در فضاهای باز و وسیع انجام می‌پذیرد و بهتر است از آن در ورودی تالار یا باغ استفاده شود.

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

طبیعتا هر چه ارتفاع آبشار بیشتر باشد، زمان سوخت آبشار نیز بیشتر می‌شود و همچنین قیمت آبشار بیشتر خواهد شد و از آن در عروسی، افتتاحیه و اختتامیه که فیلم برداری انجام می شود و نیاز به زمان سوخت بیشتری دارد، استفاده می‌شود.

آبشار دستی نگین بزرگ

آبشار دستی نگین بزرگ از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم محسوب میشود و به عنوان آبشار دستی نیز استفاده میشود. اگر به دنبال خرید وسیله آتش بازی از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب هستید این محصول انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

این محصول تا ارتفاع 2 متر بالا رفته و زمان سوخت آن 40 ثانیه می‌باشد.

معرفی انواع آبشار گرم(نگین بزرگ)

معرفی انواع آبشار گرم(نگین بزرگ)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

آبشار میخک نارگستر

آبشار میخک محصول دیگری از کارخانه نارگستر است. این آبشار مخصوص استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. بهتر است از این محصول در فضای باز استفاده شود. دارای ارتفاع 2 متر از آتش و دارای زمان سوخت 20 ثانیه میباشد که نحوه کار آن به گونه ای است که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

معرفی انواع آبشار گرم(میخک نارگستر)

معرفی انواع آبشار گرم(میخک نارگستر)

آبشار مینا نارگستر

آبشار مینا هم جزو کوچکترین آبشارهای آتش بازی شناخته می‌شود ، این آبشار نیز همانند میخک نارگستر در فضای باز انجام می‌پذیرد. دارای ارتفاع 3 متر از آتش و دارای زمان سوخت 30 ثانیه میباشد که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

معرفی انواع آبشار گرم(مینا نارگستر)

معرفی انواع آبشار گرم(مینا نارگستر)

سایر آبشار ها

  • آبشار رز ( دارای ارتفاع 4 متر از آتش و دارای زمان سوخت 25 ثانیه میباشد)
  • آبشار توسکا (مناسب برای اجرای آتش بازی زمینی  با مدت زمان سوخت بالا (60 ثانیه ) و ارتفاع 6 متر)
  • آبشار سرو (در 4 رنگ مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی از آتش بازی ایجاد نماید. این آبشار فیتیله ای می ‌باشد و برای مراسم نورافشانی زمینی استفاده میگردد . مدت زمان سوخت این محصول 40 ثانیه و ارتفاع آن 4 الی 5 متر می ‌باشد)

ممنون که همراه ما در مقاله معرفی انواع آبشار گرم بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.