مقالات آتش بازی

مشعل آتش بازی چیست؟

مشعل آتش بازی

تاکنون لوازم آتش بازی و نور افشانی بسیاری را معرفی کردیم. شاید برای شما سوال باشد که مشعل آتش بازی چیست؟

امروز قصد داریم به معرفی این محصول جذاب بپردازیم.

مشعل آتش بازی چیست؟

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند. هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن بهره برد و فضای جذاب و خیره کننده ای خلق کرد.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از محصولات جدید آتش بازی نیز بهره می‌برد که مشعل آتش بازی یکی از این موارد است. با ما همراه باشید.

اجرای مشعل آتش بازی

اجرای مشعل آتش بازی

معرفی مشعل آتش بازی

مشعل آتش بازی در ابعاد و مدل های گوناگونی تهیه و تولید می‌شود که ما چند مورد آن را بررسی و کاربرد های هر یک را می‌گوییم .

انواع مشعل آتش بازی

1)مشعل مدادی:

مشعل مدادی دارای اندازه کوچک می‌باشد اما نوردهی بسیار عالی دارد و تا مدت زمان 50 ثانیه نورافشانی میکند و تا ارتفاع یک متر بالا میرود.
مناسب برای جشن ها و مراسم ایرانی مانند، چهارشنبه سوری، شب یلدا، عید باستانی نوروز و … می‌باشد.
مشعل مدادی در رنگهای مختلف نظیر : سبز و زرد و قرمز موجود می باشد.

مشعل مدادی

مشعل مدادی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

2)مشعل آبشاری:

یکی دیگر از انواع مشعل ، مشعل آبشاری می‌باشد . وجود جرقه های رنگی و مدت زمان بالای سوخت جذابیت خاصی به مشعل آبشاری بخشیده است.
که آن را مناسب برای عکاسی و فیلم برداری کرده است.
مدت زمان سوخت آن 90 ثانیه می‌باشد و تا ارتفاع 1 متر بالا می‌رود.

مشعل آبشاری

مشعل آبشاری

3)مشعل هشداری

این محصول جزء دسته بندی آتش بازی گرم است و هنگام استفاده باید دور از دسترس کودکان باشد و هنگام روشن کردن مشعل هشداری تا چند متری فاصله ایمن درج شده روی محصول رعایت شود.
از کاربرد های آن می‌توان به برای امدادرسانی، علامت دادن در تاریکی، استفاده در مانورها، رویدادهای نظامی ، کوهنوردی ،جنگل ،مسافرت و کمپ ها اشاره نمود.

زمان سوزش آن به طور معمول 20 دقیقه می‌باشد.

مشعل هشداری

مشعل هشداری

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( مشعل آتش بازی چیست؟ )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.