مقالات آتش بازی

ریموت آتش بازی

ریموت آتش بازی

امروز در این مطلب میخواهیم در رابطه با ریموت آتش بازی صحبت کنیم، لطفا با ما همراه باشید…

ریموت آتش بازی چیست؟

دستگاه ریموت آتش بازی از محبوب ترین تجهیزات مورد استفاده در اجرای آتش میباشد . از دستگاه ریموت آتش بازی عمدتا برای روشن کردن آبشار سرد و کانال بندی آنها استفاده میکنند اما میتوان به سایر وسایل مانند شوت و کهکشان اتش بازی هم متصل کرد و همچنین موارد استفاده آن برای اشخاصی که به صورت متعدد آبشار سرد برقی برای اجرا استفاده می کنند.

نحوه استفاده از ریموت آتش بازی

هنگام نصب آبشار سرد در داخل ریموت آتش بازی، باید دو سیمی که از داخل آبشار سرد خارج  شده اند، وارد قسمت تعبیه شده روی پایه ریموت آتش بازی می کنیم. سپس با استفاده از ریموت های کنترل از راه دور می توان نسبت به روشن کردن آبشارهای سرد اقدام نمود.

در اجرای نورافشانی یک اپراتور نیاز دارد تا بتواند از راه دور طبق سناریویی که دارد لوازم آتش بازی را روشن کرده و به اجرا بگذارد. پس نیازمند ریموتی کردن وسایل اتش بازی خود است.

جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوطه لطفا ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید

انواع ریموت آتش بازی

این محصول در دو مدل شارژی و باتری ارائه می شود.

اغلب دستگاه های موجود در بازار به ۸ کانال مجهز بوده و قابلیت روشن کردن ۸ آبشار به طور همزمان را دارد.
همچنین همراه آن ۲ ریموت کنترل مجزا وجود دارد، که یکی برای روشن نمودن همه ی آبشارها و دیگری برای روشن کردن دو به دوی آبشار ها به صورت ۴ کانال دوتایی شامل A,B,C,D است.
موارد استفاده برای اشخاصی که به صورت متعدد آبشار سرد برقی برای اجرا استفاده میکنند، اعم از : مدیران تالار، تشریفات مجالس و…

تاریخ آتش بازی در ایران (بیشتر بخوانید..)

ریموت آتش بازی چیست

ریموت آتش بازی چیست

آیا میتوان از ریموت آتش بازی برای کهکشان ها استفاده نمود؟

بله می توان، گاهی اوقات در اجرای نورافشانی یک اپراتور نیاز دارد تا بتواند از راه دور طبق سناریویی که دارد لوازم آتش بازی را روشن کرده و به اجرا بگذارد، پس نیازمند ریموتی کردن وسایل اتش بازی خود است.

بالابردن سطح ایمنی با ریموت نورافشانی

سیستم جرقه زنی کنترل از راه دور می تواند بسیار مفید باشد و سطح ایمنی را در هنگام اشتعال های انفجاری یا هر چیزی از این قبیل افزایش می دهد. با استفاده از قطعات بسیار ارزان قیمت موجود این یک روش بسیار موثر برای مشتعل کردن گاز، آتش بازی، پودر سیاه یا سوخت از راه دور از فاصله ایمن است. بسته به فرستنده، اما می توانید انتظار برد تا 2 کیلومتر را داشته باشید.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.