مقالات آتش بازی

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی

با چشمگیر شدن آتش بازی و نورافشانی و تاثیر آن در جلوه بخشیدن به چشن ها و مراسمات گوناگون، دستگاه های آتش بازی و جلوه صحنه نیز پا به عرصه ورود گذاشتند. همراه ما در راهنمای خرید دستگاه آتش بازی باشید.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی

این روز ها زوج های جوان یا تهیه کنندگان و برگزارکنندگان اعیاد برای استفاده از ایده های جذاب در خلق لحظات ناب در مراسم عروسی، جشن ها مراسم های مختلف تلاش می‌کنند. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از دستگاه های جدیدی بهره می‌برد که قصد داریم راهنمای خرید دستگاه آتش بازی برای شما باشیم.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، به طور معمول دستگاه های مربوط به اجرا را به دو گروه جلوه صحنه و آتش بازی تقسیم می‌کنیم.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید ، پیشنهاد ما برای شما استفاده از این دستگاه ها می‌باشد .

¤ دستگاه های جلوه صحنه:

این دستگاه ها به گونه ای است که فاقد جرقه یا آتش بازی سرد می‌باشند و بیشتر به مراسم عروسی شما جلوه سینمایی و زیبا جهت فیلمبرداری و عکس می‌بخشند مانند دستگاه های:

  • مه سنگین
  • یخ خشک
  • بخار ایستاده
  • تفنگ CO2
  • کاغذ پاش

از دستگاه های بالا علاوه بر استفاده در عروسی در کنسرت ها و ویژه برنامه ها و جشن های ملی و مذهبی نیز استفاده می‌شود.

¤ دستگاه های آتش بازی:

در این دستگاه ها اغلب جرقه و آتش بازی سرد توسط ریموت آبشار سرد انجام می‌پذیرد و سالن عروسی شما را به شدت جذاب و دیدنی میکند.

این دستگاه ها عبارتند از:

  • ریموت بال فرشته
  • ریل تانگو
  • فرفره گردان
  • فلاور

حال که با دسته بندی دستگاه های موجود آشنا شده اید، وقت آن رسیده است به راهنمای خرید دستگاه آتش بازی بپردازیم.

بررسی راهنمای خرید دستگاه آتش بازی

دستگاه آتش بازی فلاور:

این دستگاه به گونه ای کار می‌کند که آبشار سرد در آن قرار می‌گیرد و از طریق ریموت کنترل قابل اجرا می‌باشد. نوع حرکت این محصول به گونه ای است که وقتی به حرکت دورانی و موجدار شروع به فواره کردن آتش می‌کند شکلی شبیه به گل خلق می‌کند.

به همین منظور نام این دستگاه فلاور (نام انگلیسی) یا همان گل می‌باشد.

جلوه زیبایی که این دستگاه حین اجرا خلق می‌کند، آن را مناسب فیلمبرداری و عکس برداری کرده و تمام مهمانان را شگفت زده می‌کند.

بسیاری از دوستان عملکرد این دستگاه را شبیه به دستگاه آتش بازی فرفره گردان می‌دانند، اما در فرفره گردان به این گونه عمل می‌کند که با استفاده از ریموت به صورت ساعتگرد و پادساعتگر قابل اجرا می‌باشد. اما در فلاور به گونه دیگریست. این محصول عملکردی شبیه به موج دارد علاوه بر حرکت دورانی خود.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(فلاور)

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(فلاور)

دستگاه ریموت بال فرشته:

شما در دستگاه ریموت بال فرشته می تواند 6 عدد ریموت آتش بازی داخلی نصب کنید.

با کنترل بی سیم، آتش بازی را می توان به صورت تک یا با هم شلیک کرد و توانایی این را دارد که ثابت کار کند یا روی صحنه بچرخد،مانند بال یک فرشته در صحنه. به ویژه در کنسرت ها، مهمانی و عروسی و … استفاده می شوند.

بله، درست حدس زدید دلیل نامگذاری این دستگاه به این خاطر است که آتش سردی که از آن خارج می‌شود، شبیه بال فرسته در می‌آید.

در واقع این دستگاه از یک سیستم شلیک چرخشی کنترل از راه دور برای فواره های صحنه محسوب می‌شود.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(ریموت بال فرشته)

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(ریموت بال فرشته)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

دستگاه ریل تانگو:

در راهنمای خرید دستگاه آتش بازی این بار نوبت به ریل تانگو رسیده است. می‌توان گفت دستگاه ریل تانگو یکی از تجهیزاتی است که امروزه برای جلوه بخشیدن بیشتر به جشن‌ها و عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تاثیر بی نظیری روی مراسم‌ها و جذاب کردن فضا دارد. که باعث به یاد ماندنی تر شدن آن مراسم از جمله عروسی می‌شود.

ابتدا ریل ها را به صورت گرد با قطر های مورد نظر در کنار هم می‌چینیم و بهم متصل می‌کنیم . بر روی ریل ها به طور معمول ده کانال مجزا وجود دارد که در هر قسمت آن به تعداد لازم ریموت آتش بازی وجود دارد.

در اکثر اوقات این ریل به همراه آبشار سرد و دستگاه یخ خشک ارائه می‌شود.

از آبشار سرد نیز می‌توان بر روی ریل در تعداد 8، 16 و یا 20 استفاده کرد که بر روی ریل سوار شوند.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(ریل تانگو)

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(ریل تانگو)

دستگاه فرفره گردان:

درادامه راهنمای خرید دستگاه آتش بازی به فرفره گردان می‌پردازیم. این دستگاه به این صورت است که قابلیت نصب 12 آبشار بر روی خود را دارد.

روی هر بازوی خود 6 عدد آبشار را حمل میکند که بعد از روشن نمودن هر بازو، دستگاه را میتوان از طریق ریموت جداگانه کنترل کرد و افکتی از آتش همانند گل ایجاد نمود.

این دستگاه به این صورت است که با برق شهری شارژ می‌شود و تا چند مرحله میتواند آن را اجرا کند ، همچنین در این دستگاه برای استفاده اضطراری قسمت وارد کردن باطری قلمی نیز تعبیه شده تا بتوان در مواقعی که خود دستگاه شارژ ندارد و شارز آن تمام شده است بوسیله باطری  آن را روشن نمود و اجرا کرد.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(فرفره گردان)

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی(فرفره گردان)

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک از جمله دستگاه های اشاره شده در مطالب بالا تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( راهنمای خرید دستگاه آتش بازی )بودید.

راهنمای خرید دستگاه آتش بازی فقط به اینجا ختم نمی‌شود. سایر دستگاه های جلوه صحنه بی خطر و بدون آتش بازی و نورافشانی موجود است که در مقاله بعدی به بررسی آن می‌‎پردازیم.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.