مقالات آتش بازی

دستگاه مه سنگین

دستگاه مه سنگین

امروز هر فرد با ایده ها و خلاقیت های متفاوت می‌تواند مراسم خود را جذاب تر کند. از جمله تجهیزاتی که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، دستگاه مه سنگین میباشد. با ما در ادامه معرفی این محصول همراه باشید.

دستگاه مه سنگین

می‌توان گفت دستگاه مه سنگین یکی از تجهیزاتی است که امروزه برای جلوه بخشیدن بیشتر به جشن‌ها و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که تاثیر بی نظیری روی مراسم‌ها و جذاب کردن فضا دارد.

معمولا این دستگاه را با نام های دیگر نیز می‌شناسند مثل دستگاه ابر ساز

برای آشنایی بیشتر با دستگاه مه ساز بر روی لینک کلیک کنید.

انواع دستگاه مه سنگین

انواع دستگاه مه سنگین

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

تقسیم بندی دستگاههای مه ساز :

  • دستگاه مه ساز معمولی
  • دستگاه ابر ساز:

که خود شامل دو نوع می‌باشد :

♦ مایع مه سنگین

♦ مه سنگین با یخ خشک

در نمونه های قدیمی تر دستگاه های ابر ساز با یخ خشک کار می‌کردند اما در مدل های جدید با مایع ابر ساز کار می کنند و به این گونه است که نیازی به یخ شکن ندارند.

که البته هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند.

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

نحوه کار دستگاه مه سنگین

نحوه کار دستگاه مه سنگین

ساختار این دستگاه

این دستگاه تشکیل شده از دو بخش اصلی می‌باشد که یکی مخزن مایع بخار می‌باشد و دیگری پمپ پرتاب دود و در برخی از مدل های آن امکان کنترل با ریموت موجود می‌باشد.

که به وسیله ریموت دستگاه در زمان دلخواه شما دود تولید می‌کند. دستگاه های مه سنگین جدید دارای ساختاری بسیار پیچیده تر بوده و از چندین قطعه الکترونیکی ساخته شده اند.

این قطعات که خود شامل پیزو الکتریک فن برد الکترونیک کنترل، ترموستات هیتر منبع تغذیه الکترونیک ترانس سیم پیچی و پمپ میباشد.

یک مخزن که دارای المنت می‌باشد، برای ورودی آب نیاز دارد و مخزن دیگر برای ورودی نیازمند مایع ابرساز است .که بعد از روشن کردن دستگاه پس گرم شدن ۲ دقیقه ای قادر خواهید بود توسط ریموت، بخار سرد را توسط لوله خرطومی یا دریچه خروجی به بیرون شوت کنید.

تفاوت عمده

عمده تفاوت در دستگاه بخار یا مه سنگین در دو مورد می‌باشد:

  • پرتاب دود(وات دستگاه مربوطه)
  • دارا بودن یا نبودن LED

مزایای دستگاه مه سنگین:

اما از مزایای آن می توان به راحتی استفاده از آنها و نگهداری بسیار راحت تر مایع ابر ساز اشاره کرد. چرا که از معایب دستگاه های ابر ساز قدیمی که با یخ خشک کار می‌کردند، طوری بود که استفاده از آنها سخت و نگهداری و تهیه یخ خشک دشوار بود.

می‌شود گفت تنها مزیت دستگاه های ابر ساز قدیمی که با یخ خشک کار می کنند ارزان تر بودن آنها بود.

کاربرد:

بیشترین کاربرد آن در تالارهای عروسی و هنگام رقص تانگو عروس و داماد می باشد و همچنین می‌توان به استفاده آن در کنسرت ها اشاره نمود.

اما اخیراً  از آن در برخی از برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.