مقالات آتش بازی

دستگاه فرفره گردان

دستگاه فرفره گردان

در این مقاله قصد معرفی دستگاه فرفره گردان را داریم. که می‌توان آن را از معروفترین دستگاه ها در حوزه اجرای جشن ها و مراسم مختلف دانست.

دستگاه فرفره گردان

دستگاه فرفره گردان را می‌توان از افکت های صحنه دانست که باعث هر چه زیبا تر شدن مراسم می‌شود .

امروزه در جشن‌ های گوناگون دستگاه‌های جدید برای جذاب کردن مراسم‌ها و جشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث به یاد ماندنی تر شدن آن مراسم از جمله عروسی می‌شود.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید ، پیشنهاد ما برای شما دستگاه فرفره گردان است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نور افشانی در مراسم عروسی بر روی لینک کلیک کنید.

دستگاه فرفره گردان چیست؟

این دستگاه به این صورت است که قابلیت نصب 12 آبشار بر روی خود را دارد.

روی هر بازوی خود 6 عدد آبشار را حمل میکند که بعد از روشن نمودن هر بازو، دستگاه را میتوان از طریق ریموت جداگانه کنترل کرد و افکتی از آتش همانند گل ایجاد نمود.

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

دستگاه فرفره گردان چیست؟

دستگاه فرفره گردان چیست؟

نحوه کار

این دستگاه به این صورت است که با برق شهری شارژ می‌شود و تا چند مرحله میتواند آن را اجرا کند ، همچنین در این دستگاه برای استفاده اضطراری قسمت وارد کردن باطری قلمی نیز تعبیه شده تا بتوان در مواقعی که خود دستگاه شارژ ندارد و شارز آن تمام شده است بوسیله باطری  آن را روشن نمود و اجرا کرد.

انواع آن:
  • دستگاه فرفره گردان ریموت بی سیم آتش بازی برقی فلاور آفتاب
  • و همچنین مدل با سیم آن

مدل ریموت دار آن به این صورت می‌باشد که بعد از زدن ریموت، فشفشه ها خود به خود روشن شده و بازوها شروع به چرخش می کنند.

نتیجه گبری:

همان طور که در مطالب بالا گفته شد کاربرد این دستگاه در عروسی ها و تولد ها، افتتاحیه ها، اختتامیه ها، ورودی تالارها، استیج ها و کنسرت ها و … بوده و از جذاب ترین دستگاه های صحنه می‌باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.