مقالات آتش بازی

خرید پمپ باد برقی بادکنک

خرید پمپ باد برقی بادکنک

این روزها بادکنک آرایی جزء انکار ناپذیر مراسم تولد و عروسی و جشن های ملی و مذهبی می‌باشد. به همین منظور دستگاهی فراهم شده است که کار دوستان را آسانتر کند. همراه ما در مقاله خرید پمپ باد برقی بادکنک باشید.

خرید پمپ باد برقی بادکنک

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای بادکنک آرایی نیز میپردازد.

این روزها تزئین مراسمات حائز اهمیت است و balloon decoration و تزئین بادکنک جزو طراحی های پرطرفدار هر مراسمی می‌باشد.

چرا که بسیاری از افراد آتش بازی را پر خطر برای مراسم خود می‌دانند، هرچند برای آن نیز راهکار هایی وجود دارد از جمله استفاده از وسایل آتش بازی سرد ولی با این حال اغلب مردم این روز ها به این سبک از زیباسازی روی می‌آورند. برای باد کردن این حجم بادکنک راه ساده تر استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می‌باشد تا به صورت دستی استفاده شود.

نکات خرید پمپ باد برقی بادکنک

هنگام خرید پمپ باد برقی بادکنک ، مهم است که کاربرد پمپ بادکنک را در نظر بگیرید. زیرا در انتخاب پمپ باد برقی بادکنک ، قدرت پمپ بادکنک برقی مهم است.

زیرا استفاده از این دستگاه برای باد کردن بادکنک راحت تر است و همچنین تمیز کردن آن آسان می‌باشد.

برای پمپ از مواد مختلفی مانند پلاستیک، لاتکس و پی وی سی استفاده می شود. پمپ بادکنک برای انواع مناسبت ها مانند جشن تولد و عروسی و همچنین بادکنک آرایی مناسب است.

اگر بخواهیم قسمت های مختلف این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم شامل موارد زیر می‌باشد:

خرید پمپ باد برقی بادکنک(توجه به محفظه کابل)

خرید پمپ باد برقی بادکنک(توجه به محفظه کابل)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

محفظه کابل

قبل از خرید پمپ باد برقی بادکنک ، این نکته حائز اهمیت می‌باشد که سیم ها و دوشاخه ها در جعبه کابل ذخیره می شوند.

محفظه ای برای ذخیره سیم و دوشاخه در صورت عدم استفاده موجود است که باعث صرفه جویی در فضا و حمل آسان آن می‌باشد.

خرید پمپ باد برقی بادکنک(سوئیچ دسته قابل حمل)

خرید پمپ باد برقی بادکنک(سوئیچ دسته قابل حمل)

سوئیچ دسته قابل حمل
وقتی سوئیچ به دکمه ON تغییر می کند. حالت خروجی هوای پیوسته به صورت خودکار می‌باشد و هر دو طرف می توانند همزمان از هوا خارج شوند.

هنگامی که سوئیچ روی دکمه OFF قرار می گیرد. حالت فشار که به صورت دستی است ، با فشار دادن آن به سمت پایین باد خود را از دست می دهد.

خرید پمپ باد برقی بادکنک(کلید برق)

خرید پمپ باد برقی بادکنک(کلید برق)

کلید برق

این کلید برق به کاربر کمک می کند تا دستگاه را به راحتی روشن و خاموش کند.

ویژگی های پمپ باد برقی بادکنک

قبل از خرید پمپ باد برقی بادکنک ، بهتر است با برخی از ویژگی های آن آشنا شویم.

پمپ هوای قدرتمند : باد کردن بادکنک ها با سرعت بالا با دو پورت باد کردن به صورتیکه فقط نوک های کوچک را روی نازل قرار دهید، سپس نازل را کمی فشار دهید تا بادکنک باد شود. که می تواند زمان باد کردن و سرعت را تنظیم کند.
پارامتر محصول:

  • اندازه آن : 20×16.5x15cm
  • قدرت: 800W
  • فشار: 17000-19000pa

حمل آسان: وزن سبک آن سبب شده است که این دستگاه را قابل استفاده در انواع فعالیت ها / جشن ها / مهمانی ها / تزئینات و … کند.
کودک ایمن: پمپ بادکنک ها را با استفاده از هوا و نه هلیوم به طور ایمن باد می کند و آن را برای کودکان بسیار ایمن می کند. این پمپ بادکنکی برای سرگرمی، حمل و نقل و سهولت استفاده بهترین گزینه می‌باشد.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه دستگاه نام برده شده، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.