مقالات آتش بازی

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری

همان طور که می‌دانید تا چهارشنبه سوری چیزی نمانده است. این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد. همراه ما در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری باشید.

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری از نخستین جشن از مجموعهٔ جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی می‌باشد. اگر تصمیم به برگزاری هر چه زیباتر شدن این جشن دارید، اجرای آتش بازی جشن نوروز را به تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ی مجموعه بای فایرورک بسپارید.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

لوازم آتش بازی برای اجرا در چهارشنبه سوری

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند.

راکت آتش بازی آسمانی

در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری ، راکت آتش بازی آسمانی گذینه بسیار خوبی می‌باشد که بسیار شبیه به پروانه عمل می کند به این صورت است که پس از روشن کردن این محصول، آن را می تواند تا ارتفاع 15 متر به بالا فرستاد.

اما تفاوت آن با پروانه این می‌باشد که این محصول به طور مستقیم به آسمان میرود و خاموش می‌شود.
همچنین وقتی به بالا پرتاب می‌شود خطی از نور در آسمان شکل می‌دهد.

به طور کلی استفاده از لوازم آتش بازی هوایی باید به گونه ای باشد که در فضای باز انجام گیرد.

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(راکت آتش بازی آسمانی)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(راکت آتش بازی آسمانی)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

مشعل های آتش بازی برای اجرا در چهارشنبه سوری

مشعل آتش بازی در ابعاد و مدل های گوناگونی تهیه و تولید می‌شود که ما چند مورد آن را بررسی و کاربرد های هر یک را می‌گوییم .

1)مشعل مدادی:

مشعل مدادی دارای اندازه کوچک می‌باشد اما نوردهی بسیار عالی دارد و تا مدت زمان 50 ثانیه نورافشانی میکند و تا ارتفاع یک متر بالا میرود.
مشعل مدادی در رنگهای مختلف نظیر : سبز و زرد و قرمز موجود می باشد.

2)مشعل آبشاری:

نمونه ای دیگر برای خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری ، مشعل آبشاری می‌باشد. وجود جرقه های رنگی و مدت زمان بالای سوخت جذابیت خاصی به مشعل آبشاری بخشیده است.
که آن را مناسب برای عکاسی و فیلم برداری کرده است.
مدت زمان سوخت آن 90 ثانیه می‌باشد و تا ارتفاع 1 متر بالا می‌رود.

معرفی آبشار گرم برای اجرا در چهارشنبه سوری

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، یکی از آیتم های جذاب در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری می‌باشد و به این صورت است که نیروی خود برای ایجاد نور و گرما را از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. اجرای آبشار گرم در چهارشنبه سوری معمولا در فضاهای باز و وسیع انجام می‌پذیرد .

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

طبیعتا هر چه ارتفاع آبشار بیشتر باشد، زمان سوخت آبشار نیز بیشتر می‌شود و همچنین قیمت آبشار بیشتر خواهد شد و از آن در عروسی، افتتاحیه و اختتامیه که فیلم برداری انجام می شود و نیاز به زمان سوخت بیشتری دارد، استفاده می‌شود.

آبشار دستی نگین بزرگ

آبشار دستی نگین بزرگ از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم محسوب میشود و به عنوان آبشار دستی نیز استفاده میشود. اگر به دنبال خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب هستید این محصول انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

این محصول تا ارتفاع 2 متر بالا رفته و زمان سوخت آن 40 ثانیه می‌باشد.

آبشار میخک نارگستر

آبشار میخک محصول دیگری از کارخانه نارگستر است. این آبشار علاوه بر اجرا در چهارشنبه سوری، مخصوص استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. بهتر است از این محصول در فضای باز استفاده شود. دارای ارتفاع 2 متر از آتش و دارای زمان سوخت 20 ثانیه میباشد که نحوه کار آن به گونه ای است که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

آبشار مینا نارگستر

آبشار مینا هم جزو کوچکترین آبشارهای در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری شناخته می‌شود ، این آبشار نیز همانند میخک نارگستر در فضای باز انجام می‌پذیرد. دارای ارتفاع 3 متر از آتش و دارای زمان سوخت 30 ثانیه میباشد که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

سایر آبشار ها جهت اجرا در چهارشنبه سوری

آبشار رز ( دارای ارتفاع 4 متر از آتش و دارای زمان سوخت 25 ثانیه میباشد)

آبشار توسکا (مناسب برای اجرای آتش بازی زمینی  با مدت زمان سوخت بالا (60 ثانیه ) و ارتفاع 6 متر)

آبشار سرو (در 4 رنگ مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی از آتش بازی ایجاد نماید. این آبشار فیتیله ای می ‌باشد و برای مراسم نورافشانی زمینی استفاده میگردد . مدت زمان سوخت این محصول 40 ثانیه و ارتفاع آن 4 الی 5 متر می ‌باشد)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(آبشار)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(آبشار)

انواع کهکشان برای اجرا در چهارشنبه سوری

در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری نباید از کهکشان غافل شد. کهکشان نیز مانند سایر لوازم نورافشانی وقتی به آسمان شلیک می‌شود تولید نور و صدا می کنند و با توجه به رنگ و طرحی که دارند و با توجه به انواع آن که به تعداد شوت بستگی دارد، به شکل گل های زیبا و آتشین در آسمان نمایان می شوند. که باهم انواع آن را بررسی می‌کنیم.

کهکشان 10 شوت نارگستر:

این کهکشان با کالیبر 1 اینچ و با 10 شوت به این صورت اجرا می‌شود که تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی خلق میکند. این کهکشان مخصوص انواع جشن های خصوصی و عمومی، افتتاحیه ها و خصوصا برای اجرا در چهارشنبه سوری می باشد.

کهکشان 8 شوت نارگستر:

این کهکشان نیز همانند مورد قبلی با 8 شوت و تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی ایجاد میکند.

نحوه اجرای کهکشان آتش بازی در چهارشنبه سوری: به این صورت می‌باشد که با روشن کردن فیتیله، کهکشان 8 شلیک به صورت اتوماتیک پرتاب می شود و به شکل گل در ارتفاع 50 متری عمل میکند.

کهکشان تک شوت:

در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری ، این محصول در رده سبک آتش بازی هوایی قرار می‌گیرد و یکی از جمله نورافشانی های زیبا به شمار می آید که دارای کالیبر 2 اینچ و سوخت 15 ثانیه می‌باشد. کهکشان تکی به این صورت اجرا می‌شود که در ارتفاع 50 متری در رنگهای متنوع و گوناگون جلوه های ویژه بصری زیبایی خلق میکند.

سایر محصولات جهت اجرای کهکشان آتش بازی در چهارشنبه سوری:

  • 12 شوت
  • 7 شوت 2 اینچ
  • 16 شوت 2 اینچ
  • 25 شوت 2 اینچ
  • 9 شوت 1 اینچ
خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(کهکشان)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(کهکشان)

چرخونک آتش بازی

در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری ، چرخونک از جمله لوازم آتش بازي گرم زمینی است که برای کودکان بسیار شادی آور و هیجان انگیز می‌باشد. با کمترین هزینه میتوانند باعث سرگرمی شوند و همچنین کاملا ایمن و بی خطر باشند. نحوه اجرای آن با توجه به نوع طراحی که دارد می تواند روی زمین بچرخد و از خود نور (آتش) رنگی و خیره کننده تولید کنند.

فرفره آتش بازي

در خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری ، فرفره آتش بازی یکی از بی خطر ترین و دوست داشتنی ترین لوازم آتش بازی مخصوص کودکان می‌باشد، فرفره می‌تواند با حفظ تعادل روی یک نقطه حول یک محور بچرخد. فرفره از محصولات جدید آتش بازی می‌باشد که انواع گوناگونی دارد .

فرفره های آتش بازی چند مدل متفاوت دارند که هنگام روشن کردن به سرعت روی زمین و حول محور خودشان شروع به چرخش می‌کنند و بسته به مدل مربوطه از خود تولید نور می کنند.

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(فرفره)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(فرفره)

پروانه آتش بازي 

از معرفی محصولات جدید آتش بازی باید به پروانه اشاره کنیم. با روشن کردن پروانه به سمت آسمان پرواز کرده (حدود 10 متر ) و زیبایی فوق العاده ای را خلق می‌کند. لازم به ذکر است هنگام پرواز از خود نور هم ساطع می کند که زمان اجرای آن 10 ثانیه می‌باشد و دارای رنگ های قرمز، سبز، زرد، نقره ای می‌باشد.

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(پروانه)

خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری(پروانه)

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( خرید لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.