مقالات آتش بازی

خرید آبشار روی کیک تولدی

خرید آبشار روی کیک تولدی

در جشن تولد ها، کیک پایه همیشگی این مهمانی ها بوده است. با خرید آبشار روی کیک تولدی ، جشن خود را جذاب تر و هیجان‌انگیز تر کنید. همراه ما تا پایان مقاله باشید تا به بررسی دقیق این محصول بپردازیم.

خرید آبشار روی کیک تولدی

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی در مجالس و مراسم را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از آتش بازی هوایی می‌باشد.

علاوه بر خدمات آتش بازی تیم بای فایر‌ورک با خدمات بادکنک آرایی خانه یا سالن شما را با تم انتخابی برای جشن تولد فرزندتان تزئین می‌کند. این بسته تزئینی شامل انواع بادکنک‌های رنگی می‌باشد تا پس‌ زمینه‌ای عالی برای عکس‌هایتان به شما ارائه دهد.

راهنمای خرید آبشار روی کیک تولدی

راهنمای خرید آبشار روی کیک تولدی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

راهنمای خرید آبشار روی کیک تولدی

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی و نورافشانی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

ناگفته نماند که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

آبشار ها که جزو آتش بازی زمینی بوده، به طور کلی به دو نوع گرم و سرد تقسیم بندی می‌شوند و آبشار روی کیک تولدی از نوع سرد می‌باشد. چرا که فواره هایی که از آن حاصل می‌شود، کاملا بی خطر بوده و جرقه های آتش زا خطرناک از خود تولید نمی‌کند.

این روزها بسیاری از افراد و والدین جشن تولد خود را در مهمانی های خانگی و در فضای بسته اجرا می‌کنند. وسایل آتش بازی سرد این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی و با قیمت مناسب به اجرای آتش بازی در منزل  یا سالن سرپوشیده بپردازید، چرا که این محصولات حاوی بو و دود و انفجار نمی‌باشند.

نکات خرید آبشار روی کیک تولدی

نکات خرید آبشار روی کیک تولدی

نکات خرید آبشار روی کیک تولدی

جشن تولد از آن دسته از جشن هایی است که هیچوقت از ذهن آدمی پاک نمی‌شود، خصوصا کودکان که برای آنها بسیار حائز اهمیت است که چگونه اجرا شود.

این روزها فرزندان شما با وسایل آتش بازی بسیار سرگرم می‌شوند و به وجد می‌آیند و چه رویدادی بهتر از جشن تولد و اجرای این محصول در روبروی آنها.

آبشار رو کیک که آن را با نام دیگری همچون فشفشه روی کیک نیز می‌شناسند نا ارتفاع 30 سانتی متر بالا رفته و به مدت 15 ثانیه می‌سوزد.

این فشفشه ها به گونه ای می‌باشد که در بسته های 6 عددی قرار می‌گیرند و لازم به ذکر می‌باشد همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد سوختن این فشفشه خطری برای کسی ایجاد نمی‌کند و کاملا ایمن است.

(خرید آبشار روی کیک تولدی)

(خرید آبشار روی کیک تولدی)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

ممنون که همراه ما در مقاله خرید آبشار روی کیک تولدی بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.