مقالات آتش بازی

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد. همراه ما در خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی توسط مجموعه بای فایرورک باشید.

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی

این روز ها زوج های جوان برای استفاده از ایده های جذاب در خلق لحظات ناب در مراسم عروسی تلاش می‌کنند.

مسلما هر عروس و دامادی به دنبال برگزاری یک مراسم با شکوه و به یادماندنی می‌باشند. چراکه خواستار خلق خاطره شیرین در ذهن خود و میهمانان هستند.

گروه بای فایرورک مفتخر است، با اجرای هزاران مراسم آتش بازی عروسی در انواع و سبک های متنوع مانند آتش بازی ورودی تالار و هنگام برش کیک و… آماده اجرای یک مراسم ماندگار برای شما زوج ها عزیز می‌باشد. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای دستگاه های جلوه صحنه در تالار عروسی نیز می‌پردازد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از آتش بازی هوایی می‌باشد.

¤ دستگاه های جلوه صحنه:

این دستگاه ها به گونه ای است که فاقد جرقه یا آتش بازی سرد می‌باشند و بیشتر به مراسم عروسی شما جلوه سینمایی و زیبا جهت فیلمبرداری و عکس می‌بخشند مانند دستگاه های:

  • مه سنگین
  • یخ خشک
  • بخار ایستاده
  • تفنگ CO2
  • کاغذ پاش

از دستگاه های بالا علاوه بر استفاده در عروسی در کنسرت ها و ویژه برنامه ها و جشن های ملی و مذهبی نیز استفاده می‌شود.

¤ دستگاه های آتش بازی:

در این دستگاه ها اغلب جرقه و آتش بازی سرد توسط ریموت آبشار سرد انجام می‌پذیرد و سالن عروسی، عقد، نامزدی و حتی تولد شما را به شدت جذاب و دیدنی میکند.

این دستگاه ها عبارتند از:

  • ریموت بال فرشته
  • ریل تانگو
  • فرفره گردان
  • فلاور

حال که با دسته بندی دستگاه های موجود آشنا شده اید، وقت آن رسیده است به خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی بپردازیم.

بهتر است از تالار عروسی یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضای مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

هر چند لازم به ذکر است که بگوییم تمام دستگاه های اشاره شده در این مقاله بی‌خطر بوده و آسیبی وارد نمی‌کند.

بررسی خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی

دستگاه بخار ایستاده:

از خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی باید به بخار ایستاده اشاره کنیم. که نام دیگر این دستگاه ال ای دی بخار بالا نیز می‌باشد.

این دستگاه به گونه ای است که با مایع لیکوئید عمل می‌کند که پس از روشن کردن آن امکان خلق افکت بخار به همراه ال ای دی وجود دارد.

بخار ناشی از شکل گیری آن به ارتفاع بیش از 4 متر می‌رسد که LED های موجود در پایین دستگاه این امکان را می‌دهد که رنگ زیبایی درون این بخار شکل بگیرد.

این مه پاش قدرتمند جریان عمودی مه ایمن و مبتنی بر آب را پرتاب می کند و همزمان آن را با نور LED روشن می کند.

ترکیبی از LED های قرمز، سبز و آبی به شما این امکان را می دهد که به راحتی رنگ مناسب را برای روشن کردن مه ترکیب کنید.

با انتشار انفجارهای رنگی، مه و نور به ارتفاع 25 فوت(هر فوت معادل است با سی و نیم (30.5) سانتی متر)، جلوه ای شبیه به آتش سوزی ایجاد می کند.

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(بخار ایستاده)

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(بخار ایستاده)

دستگاه یخ خشک:

از خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی نوبت به یخ خشک رسیده است.

این دستگاه که در بالای بدنه از یک منبعی بهره مند می‌باشد، آن هم در جهت قرارگیری یخ خشک که داخل آن قرار می‌دهند و از قسمت پایین که شکل ظاهری آن شبیه دهنه گرد می‌باشد بخارهای سردی خارج میشود.

که این بخار ها شبیه مه غلیظ به صورت چند دقیقه ای نزدیک به سطح زمین باقی میمانند و جلوه و شکوه زیبایی را به مجلس شما میدهد.

با قدرت 1500 وات، می توانید در عرض چند دقیقه محیط را با مه پوشانید.

10 کیلوگرم یخ می تواند تا 12 ساعت یا 80 دقیقه استفاده مداوم دوام بیاورد.

این دستگاه که مکعبی شکل می‌باشد که عرض آن 51 سانتی متر و ارتفاع آن 47 سانتی متر است به طور معمول بر روی زمین و سطح صاف قرار می‌دهند و به اجرای آن می‌پردازند.

دارای وزنی حدود 20 کیلوگرم است و خروجی آن حدود 18000 مکعب فارنهایت f/min می‌باشد.

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(یخ خشک)

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(یخ خشک)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

دستگاه کاغذ پاش:

این دستگاه بوسلیه کپسول هوا اقدام به پاشیدن کاغذ می‌کند که ارتفاع آن به 8 متر می‌رسد و مناسب برای زمانی است که عروس و داماد وارد تالار می‌شوند و نمای زیبایی برای لحظه عکس برداری و فیلمبرداری خلق می‌کند.

مدل دیگری از این محصول که کوچک می‌باشد، قابلیت قرارگیری کپسول قابل حمل درون جبعه خود را دارد و کاملا مناسب حمل و نقل می باشد.

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(کاغذ پاش)

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(کاغذ پاش)

تفنگ CO2:

از خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی به محصول جذاب تفنگ CO2  می‌رسیم.

عملکرد این تفنگ بادی LED دی اکسید کربن دستی بسیار ساده است و نیازی به منبع تغذیه ندارد و همچنین گاز ساطع شده از تفنگ دی اکسید کربن است، بنابراین یک محصول سازگار با محیط زیست می باشد.

در حین اجرا با تفنگ CO2، فقط باید دسته آن را با دو دست نگه دارید تا تعداد مشخصی از این گاز سفید را خارج کنید، فقط کافیست تفنگ هوای دی اکسید کربن را قبل از استفاده به بطری سیلندر دی اکسید کربن وصل کنید. که محدوده آن می تواند بین 6 تا 8 متر باشد.
کار با آن آسان است، برای شروع فقط کافیست ماشه آن را بکشید تا شروع به پخش گاز کند. از طرفی LED موجود در روی تفنگ شروع به درخشش می‌کند.

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(تفنگ CO2)

خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی(تفنگ CO2)

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک از جمله دستگاه های اشاره شده در مطالب بالا تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر خدمات دستگاه جلوه صحنه در تالار عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.