مقالات آتش بازی

خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

اگر به دنبال راهی عالی برای خیره کردن میهمانان در بزرگترین رویداد زندگی خود هستید، قطعا آتش بازی و نورافشانی را مد نظر گرفته اید. مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی در مراسم عروسی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند.

خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

 این روزها زوج های جوان برای هر چه خاص و با شکوه برگزار شدن مراسم عروسی خود دست به ایده های جذاب می‌زنند از جمله آتش بازی و نور افشانی

مراسم عروسی هر کسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز هاست و اغلب سعی دارند تا به بهترین نحو این جشن رو برگزار کنند. اگر می خواهید در مراسم عروسی خود یک نمایش آتش بازی داشته باشید، ابتدا مطمئن شوید که مکان عروسی مورد نظر شما امکان برگزاری خدمات آتش بازی را داشته باشد.

اگر از فضای باز و یا باغ تالار استفاده می‌کنید، قطعا انتخاب های بیشتری پیش روی شماست.

ارائه خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

ارائه خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

معرفی دستگاه های مرتبط با آتش بازی

از اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی باید به دستگاه جلوههای صحنه اشاره کرد.

همچنان در بین زوج های جوان دسته ای وجود دارد که خواهان استفاده از دستگاه ها و جلوه های صحنه بی خطر می‌باشند و از آتش بازی و ایجاد بو و خطرات ناشی از آن دوری می‌کنند. ما قصد داریم در ادامه به توضیح مختصر درباره هر یک از دستگاه های آتش بازی و جلوه صحنه بپردازیم.

دستگاه ریل تانگو :

می‌توان گفت دستگاه ریل تانگو یکی از تجهیزاتی است که امروزه برای جلوه بخشیدن بیشتر به جشن‌ها و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که تاثیر بی نظیری روی مراسم‌ها و جذاب کردن فضا دارد.

درواقع دستگاه ریل تانگو هنگام رقص عروس و داماد برای زیبایی جلوه فیلمبرداری و عکاسی و لحظات خیره کننده ارائه می‌شود.

دلیل نامگذاری آن به تانگو نیز به همین منظور می‌باشد که عروس و داماد در مرکز دستگاه قرار می‌گیرند و زمانی که شروع به رقص می‌کنند این دستگاه به صورت حلقه آتش دور عروس و داماد می‌چرخد.

تا مادامی که عروس و داماد به رقص و پایکوبی می‌پردازند، دستگاه طی یک بازه زمانی مشخصی به حرکت ادامه می‌دهد.

 دستگاه فرفره گردان :

دستگاه فرفره گردان را می‌توان از افکت های صحنه دانست که باعث هر چه زیبا تر شدن مراسم می‌شود. این دستگاه به این صورت است که قابلیت نصب 12 آبشار بر روی خود را دارد.

روی هر بازوی خود 6 عدد آبشار را حمل میکند که بعد از روشن نمودن هر بازو، دستگاه را میتوان از طریق ریموت جداگانه کنترل کرد و افکتی از آتش همانند گل ایجاد نمود.

دستگاه ریموت بال فرشته :

شما در دستگاه ریموت بال فرشته می تواند 6 عدد ریموت آتش بازی داخلی نصب کنید. با کنترل بی سیم، آتش بازی را می توان به صورت تک یا با هم شلیک کرد و توانایی این را دارد که ثابت کار کند یا روی صحنه بچرخد، مانند بال یک فرشته در صحنه.

دلیل نامگذاری این دستگاه به این خاطر است که آتش سردی که از آن خارج می‌شود، شبیه بال فرشته در می‌آید. در واقع این دستگاه از یک سیستم شلیک چرخشی کنترل از راه دور برای فواره های صحنه محسوب می‌شود.

دستگاه یخ خشک :

این دستگاه که مکعبی شکل می‌باشد, عرض آن 51 سانتی متر و ارتفاع آن 47 سانتی متر است. به طور معمول بر روی زمین و سطح صاف قرار می‌دهند و به اجرای آن می‌پردازند. در بالای بدنه خود از یک منبعی بهره مند می‌باشد در جهت قرارگیری یخ خشک که داخل آن قرار می‌دهند و از قسمت پایین که شکل ظاهری آن شبیه دهنه گرد می‌باشد بخارهای سردی خارج میشود .

این بخار ها شبیه مه غلیظ به صورت چند دقیقه ای نزدیک به سطح زمین باقی میمانند و جلوه و شکوه زیبایی را به مجلس شما میدهد.

لازم به ذکر است که تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه اشاره شده تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

بادکنک آرایی برای در داخل سالن

این روز ها بادکنک آرایی هنری می‌باشد که نقش تعیین کننده ای در جلوه بخشیدن و زیبایی در سالن داخلی تالار و مراسمات گوناگون دارد .

این روزها تزئین مراسمات حائز اهمیت است و balloon decoration و تزئین بادکنک جزو طراحی های پرطرفدار هر مراسمی می‌باشد. اغلب مردم این روز ها به این سبک از زیباسازی در فضای داخلی سالن و یا باغ تالار روی می‌آورند.

مجموعه بای فایرورک علاوه بر خدمات آتش بازی در مراسم عروسی، در بادکنک آرایی نیز فعالیت می‌کند.

لوازم خدمات آتش بازی در مراسم عروسی

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی در مراسم عروسی به لوازم آن بستگی دارد که وسایل نورافشانی و آتش بازی به دو دسته :

زمینی

هوایی

آبشار ها از جمله لوازم آتش بازی زمینی اند.

تقسيم بندي مي‌شوند که آتش بازي زميني در واقع به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند.

هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی پرداخت.

آتش بازی گرم : 

به آبشارهای فیتیله داری می‌گویند که با آتش روشن می‌شوند. دارای دود و بو می‌باشند.

نورافشانی در مراسم عروسی بهتر است در فضای باز استفاده شود چرا که فتیله و گوگرد موجود در لوازم آتش­بازی گرم، گرمای زیادی تولید می­کنند و این امر سبب می شود که باعث بروز خسارت برای لوازم نزدیک آن ­شود.

همچنین بهتر است برای داشتن آتش بازی و نورافشانی مراسم عروسی امن تر با لوازم آتش­بازی گرم، به مراقبت­ های لازم توجه نمود.

چلچله:

یک محصول بی­ صدای آتش­بازی می‌باشد که عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد. چلچه مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار جذابی را نمایانگر می‌کند ولی انفجاری توسط آن صورت نمی­گیرد.

کهکشان:

کهکشان­ ها توپ­ هایی می‌باشند که توسط لانچر­های مخصوص در یک خط عمود به سمت آسمان شلیک می‌شوند و تا ارتفاع بین (20 تا 200) متر بالا می­روند و در ارتفاع مشخصی با توجه به ارتفاع تعیین و معین شده است، منفجر می­شوند و نور افشانی ایجاد می­کند. ا

فشفشه:

این محصول محبوب که جزو آتش بازی گرم نیز محسوب می‌شود، با پرتاب کردن جرقه­ های نورانی و صدایی مانند فشفشه نورافشانی کرده و منظره زیبایی را خلق می‌کند.

آبشار گرم چیست:

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، نیروی خود برای ایجاد نور و گرما از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. از آبشار گرم معمولا در فضاهای باز و وسیع استفاده می شود و بهتر است در محل کم تردد اجرا شود.

خدمات آتش بازی سرد در مراسم عروسی

خدمات آتش بازی سرد در مراسم عروسی

آتش بازی سرد :

از خدمات آتش بازی در مراسم عروسی استفاده از آتش بازی سرد می‌باشد، که امروزه بسیار رایج شده است. در وسایل آتش بازی سرد از جرقه و گرمای زیاد خبری نمی‌باشد. در حقیقت این وسایل به گونه ای طراحی شده اند که دارای گرما و حرارت بسیار کمی می‌باشند و جرقه های آتش زا ندارند.
و به همین منظور به اجسام و لباس های دوستان و افراد و مخاطبان آسیبی نمیرساند. همچنین این وسایل توسط ریموت از راه دور کنترل و اجرا می شوند.

انواع مختلف آتش بازی سرد عبارتند از :

آتش بازی سرد ۳ متر ۳۰ ثانیه | آتش بازی سرد ۴ متر ۴۰ ثانیه | آتش بازی سرد ۵ متر ۵۰ ثانیه

ممنون که همراه ما در مقاله خدمات آتش بازی در مراسم عروسی بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.