مقالات آتش بازی

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری جشن چهارشنبه سوری دارد و خیلی از دوستان دنبال ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری می‌باشند. همراه ما تا پایان مقاله باشید.

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری از نخستین جشن از مجموعهٔ جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی می‌باشد. اگر تصمیم به برگزاری هر چه زیباتر شدن این جشن دارید، اجرای آتش بازی چهارشنبه سوری را به تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ی مجموعه بای فایرورک بسپارید.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای آتش بازی هوایی در تشریفات عروسی نیز می‌پردازد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

اگر شما علاقه به آتش بازی  دارید و دنبال ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از آتش بازی هوایی می‌باشد.

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی و نورافشانی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

هر کدام از این آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی پرداخت.

معرفی آبشار ها

در ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری باید به انواع آبشار ها اشاره نمود. همان طور که مستحضر هستید آبشار ها به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شوند.

محصولات آبشار گرم
  • آبشار دستی نگین کوچک : از وسایل آتش بازی زمینی در چهارشنبه سوری و آبشار های گرم به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید وسیله آتش بازی از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب و همچنین آبشار دستی هستید این محصول میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این محصول به ارتفاع یک متر و به مدت 40 ثانیه می‌سوزد.
  • آبشار دستی نگین بزرگ : این محصول مشابه قبلی می‌باشد منتهی ارتفاع آن تا 2 متر می‌رسد.
  • آبشار میخک : این آبشار مناسب استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها نظیر چهارشنبه سوری میباشد. حتما باید در فضای باز استفاده شود. ارتفاع آن به 2 متر می‌رسد و  زمان سوخت آن نیز 20 ثانیه میباشد. به این صورت که وقتی فتیله آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.
  • آبشار اطلس :  این آبشار نیز کاربردی شبیه آبشار میخک دارد و دارای ارتفاع 2 متر از آتش و همچنین زمان سوخت 30 ثانیه میباشد.
ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(آبشار)

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(آبشار)

فلشر بزرگ

نکته ای که در اجرای این محصول حائز اهمیت می‌باشد، این است که باید در شب به استفاده از آن بپردازید که جلوه زیبایی به عکس و فیلم شما ببخشد و نورپردازی مورد انتظار شما را فراهم کند.

فلشر هنگام روشن شدن این امکان را به شما می‌دهد که تا 1 دقیقه به فلاش زدن و نورپردازی بپردازد و نور های رنگی نظیر (زرد، قرمز و آبی ) خلق کند.

این محصول دارای ابعاد 24*30 سانتی متر و همچنین وزن 30 گرم می باشد که بعد از روشن نمودن آن از طریق فیتیله، شروع به فلاش زدن می‌کند و این نور زیبا را از خود تولید می‌کند.

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(فلشر بزرگ)

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(فلشر بزرگ)

کهکشان چند شوت

از جمله ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری می‌باشد که مانند سایر لوازم نورافشانی وقتی به آسمان شلیک می‌شود تولید نور و صدا می کنند و با توجه به رنگ و طرحی که دارند و با توجه به انواع آن که به تعداد شوت بستگی دارد، به شکل گل های زیبا و آتشین در آسمان نمایان می شوند. که باهم نوع چند شوت را بررسی می‌کنیم.

کهکشان 10 شوت نارگستر:

این کهکشان با کالیبر 1 اینچ و با 10 شوت به این صورت اجرا می‌شود که تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی خلق میکند. این کهکشان علاوه بر عروسی مخصوص انواع جشن های خصوصی و عمومی، افتتاحیه ها و خصوصا برای اجرا در چهارشنبه سوری می باشد.

کهکشان 8 شوت نارگستر:

این کهکشان نیز همانند مورد قبلی با 8 شوت و تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی ایجاد میکند.

نحوه اجرای آن به این صورت می‌باشد که با روشن کردن فیتیله، کهکشان 8 شلیک به صورت اتوماتیک پرتاب می شود و به شکل گل در ارتفاع 50 متری عمل میکند.

سایر کهکشان های موجود برای ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری:
  • 12 شوت
  • 7 شوت 2 اینچ
  • 16 شوت 2 اینچ
  • 25 شوت 2 اینچ
  • 9 شوت 1 اینچ
ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(کهکشان)

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(کهکشان)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

راکت آتش بازی آسمانی 

از جمله محصولات آتش بازی هوایی در ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری می‌باشد. در اجرای این وسیله آتش بازی ، خیلی شبیه به پروانه عمل می کند با این تفاوت که مستقیم به آسمان میرود و خاموش می شود. پس از روشن کردن آن می تواند تا ارتفاع 15 متر هم بالا رفته و و خطی از نور در آسمان ایجاد کند.

چلچله و انواع آن

برای ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری باید به چلچله اشاره کنیم که بی­ صدا می‌باشد و عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد.

چلچله مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار جذابی را نمایانگر می‌کند ولی انفجاری توسط آن صورت نمی­گیرد.

  • چلچله شهاب 8 شوت 
  • چلچله 6 شوت 
  • چلچله 36 شوت
ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(چلچله)

ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری(چلچله)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

ممنون که همراه ما در مقاله ایده های نورافشانی در چهارشنبه سوری بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.