مقالات آتش بازی

انواع گل آرایی در مراسم

انواع گل آرایی در مراسم

پس از انتخاب گل برای مناسبت خاص خود، باید گل آرایی را انتخاب کنید که دسته گل های شما را برجسته کند. همراه ما در بررسی انواع گل آرایی در مراسم باشید تا آگاهی لازم را در این حوزه کسب کنید.

انواع گل آرایی در مراسم

تزیینات یکی از ضروری ترین ویژگی های هر رویدادی است و نمایش گل راه خوبی برای بیان یک بیانیه واقعی در مراسم شما است.
با این حال، چه به دنبال گل آرایی برای رویدادها باشید و چه برای جشن تولد، باید به دقت در نظر گرفته شوند تا فضای رویداد خود را تنظیم کنید و ظاهر آن را زیبا کنید.
مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان، به ایجاد چشم انداز برند شما از طریق هر شکوفایی کمک می کند.
ما بر این باوریم که گل‌های یک رویداد، بسط برند و شخصیت شما هستند. بنابراین زمانی را صرف شناخت شما و برندتان می‌کنیم، زیرا ترتیبات سفارشی‌سازی شده کاملی را برای رویداد شما ایجاد می‌کنیم.
همه چیدمان های گل ما به صورت سفارشی با گل های تازه ساخته می شوند، بنابراین هر چیدمان منحصر به فرد و متمایز است.

در اینجا انواع گل آرایی در مراسم که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

انواع گل آرایی در مراسم مختلف

انواع گل آرایی در مراسم مختلف

بررسی انواع گل آرایی در مراسم

گل آرایی مرکزی
گل آرایی یکی از محبوب‌ترین و کلاسیک‌ترین تزئیناتی است که مخصوصاً در عروسی‌ها و دیگر مراسم‌های بزرگ رایج است. ایده های اصلی عروسی زیادی وجود دارد که می توانید آنها را در رویدادهای دیگر مانند افتتاحیه های شرکتی و مهمانی های بزرگ تکرار کنید.
از انواع گل آرایی در مراسم مختلف، گل آرایی در مرکز یک میز ناهار خوری می‌باشد.
اندازه قطعه مرکزی شما بر تعداد گل های مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. برای یک قطعه مرکزی کوچک، به حدود 10 ساقه نیاز دارید. قطعات مرکزی متوسط و بزرگ از 15 تا 20 ساقه استفاده می کنند که بستگی به بزرگی میز شما دارد.
می توانید چیدمان های بلند، چیدمان های کوتاه یا چیدمان های پهن داشته باشید.
به عنوان مثال، اگر جشن عروسی شما در یک سالن بزرگ با سقف های بزرگ برگزار می شود، می توانید وسایل مركزی بلند را انتخاب كنید. قطعات مرکزی پهن برای میزهای گرد مناسب هستند زیرا فضای بیشتری را اشغال می کنند. قطعات مرکزی کوتاه در یک فضای فشرده یا زمانی که می‌خواهید مهمانانتان بدون وقفه از روی میز با هم ترکیب شوند، عالی هستند.
تنظیم نوار
ایده‌های طراحی گل برای چیدمان میله‌ها شبیه به طرح‌های مرکزی است، فقط از گلدان‌ها و ساقه‌های بلندتر استفاده می‌کنید.
چیدمان بار توجه مهمانان را به خود جلب می کند. این چیدمان معمولا در پذیرش هتل ها و کانترهای بار یافت می شود. اگر در مهمانی خود یک دیوار گل دارید، می توانید از چیدمان نوارها در کناره های دیوارها استفاده کنید تا حس ظرافت و زرق و برق را به آن اضافه کنید. مهمانان شما با گرفتن عکس در مقابل دیوار گل خوش می گذرانند.
بررسی انواع گل آرایی در مراسم

بررسی انواع گل آرایی در مراسم

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

گل آرایی تک رنگ
در این نوع گل آرایی فقط از یک رنگ گل استفاده می شود. آنها می توانند به شما کمک کنند در مهمانی یا مناسبت خود تأثیر ماندگاری داشته باشید زیرا بسیار چشم نواز هستند.
از انواع گل آرایی در مراسم به گل آرایی تک رنگ اشاره می‌کنیم که برای مهمانی هایی با تم رنگی مناسب هستند.
مجموعه بای فایرورک به شما کمک می کند تا طرح های منحصر به فردی از چیدمان های تک رنگ داشته باشید. آنها برای مهمانی هایی با تم رنگی مناسب هستند. این نوع گل آرایی زیبایی شناسی کلی یک مهمانی را افزایش می دهد و پس زمینه ای عالی برای عکاسی فراهم می کند.
گل آرایی تک
برای این چیدمان فقط از یک نوع گل استفاده می کنید.
به عنوان مثال، شما می توانید انتخاب کنید که در مناسبت خود فقط گل رز داشته باشید. می توانید از:
  • گل رز صورتی
  • رز قرمز
  • رز سفید
  • رز بنفش
  • یا زرد

استفاده کنید.

اما از هیچ نوع گل دیگری استفاده نکنید. اگرچه بسیاری از مردم دوست دارند با گل های مختلف آزمایش کنند، اما یک گل آرایی شیک و درجه یک است.

شاید عطر گل ها را دوست داشته باشید، یا تمایل زیادی به آن یک گل دارید. دلیل شما هر چه باشد، می توانید از یک گل آرایی در مراسم خود استفاده کنید و همچنان قلب مهمانان خود را تکان دهید.

(انواع گل آرایی در مراسم)

(انواع گل آرایی در مراسم)

 

انتخاب گل برای مراسم شما یک قدم برای برنامه ریزی یک مهمانی باشکوه است. حتی قبل از خرید گل، با انواع گل آرایی در مراسم های گوناگون آشنا شوید.
سبک های زیادی برای گل آرایی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. شما می توانید از تزئینات مرکزی، میله آرایی، گل آرایی تک رنگ، چیدمان های خارج از جعبه، گل آرایی عاشقانه، روستایی و زنانه استفاده کنید.

ممنون که همراه ما در مقاله انواع گل آرایی در مراسم بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.