مقالات آتش بازی

استوانه کاغذ پاش

استوانه کاغذ پاش

استوانه کاغذ پاش یکی از لوازم اجرای جشن است که جذابیت و هیجان بیشتری به جشن و تولد می‌دهد و فضایی پر از شادی به جشن می‌بخشد.

استوانه کاغذ پاش

یکی از وسایل هیجان انگیز که در مراسم های شادی مانند جشن تولد و عروسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد می توان به استوانه کاغذ پاش اشاره کرد. که در واقع برای هیجان بیشتر جشن ها به خصوص در هنگام ورود افراد استفاده می شود.

اگر علاقه ای به آتش بازی  و نورافشانی ندارید و یا از فضای مناسب برای این کار برخوردار نیستید و آن را پر خطر می دانید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از این دسته از لوازم است.

اگر به دنبال افکت های صحنه و هرچه زیباتر شدن مراسم خود هستید، می‌توانید از دستگاه کاغذ پاش نیز استفاده کنید، البته هزینه این دستگاه بیشتر است و برای مراسم و جشن های کوچک با اندکی مهمان توصیه نمی‌شود.

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که بوسلیه کپسول هوا اقدام به پاشیدن کاغذ می‌کند که ارتفاع آن به 8 متر می‌رسد. ولی در استوانه کاغذ پاش به گونه ای دیگر است.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.
نحوه کار

دستگاه کاغذ پاش یا بمب شادی که معمولا به شکل استوانه است که با چرخاندن بخش انتهایی افشان، کاغذهای داخل آن به هوا پرتاب می شوند و فضای جذابی را خلق می‌کند و بارانی از کاغذهای رنگی و زیبا بر سر میهمانها می‌بارد.

طریقه کار استوانه کاغذ پاش

طریقه کار استوانه کاغذ پاش

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

موارد استفاده

از استوانه کاغذ پاش تنها برای تولد استفاده نمی‌شود. بلکه بسیاری از طرح های کاغذ پاش را می توان در انواع جشن ها و دورهمی ها مانند فوتبال نیز استفاده کرد.

طرح های آن

روی کاغذ های داخل آن طرح های گوناگونی بسته به سلیقه هر فرد وجود دارد. غالبا طرح کاغذ پاش تولد را بر اساس تم تولد انتخاب می کنند و همچنین می‌توان با توجه به تم مهمانی مورد نظر کاغذهای داخل افشان مشابه همان طرح تم را انتخاب کرد. درون این بمب های شادی می‌تواند زر ورق های رنگی، اسکناس های کوچک، گلبرگ های زیبا و … باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.