مقالات آتش بازی

اجرای یخ خشک

اجرای یخ خشک

از آنجایی که این روز ها جلوه های صحنه و نورپردازی حکم اساسی در پیشبرد مراسم و جشن ها دارد. استفاده از دستگاه های جدید رایج شده است. امروز قرار است به اجرای یخ خشک در مراسم گوناگون بپردازیم.

اجرای یخ خشک

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم این روزها زوج های جوان برای هر چه خاص و با شکوه برگزار شدن مراسم عروسی خود دست به ایده های جذاب می‌زنند از جمله آتش بازی و نورافشانی

اما همچنان در بین این افراد دسته ای وجود دارد که خواهان استفاده از دستگاه ها و جلوه های صحنه بی خطر می‌باشند و از آتش بازی و ایجاد بو و خطرات ناشی از آن دوری می‌کنند.

ما در مقاله های قبل به طور گسترده و مفصل درباره این دستگاه های نورافشانی از جمله دستگاه ریل تانگو ، دستگاه فرفره گردان  و همچنین دستگاه ریموت بال فرشته صحبت کردیم، برای آشنایی بیشتر با هر یک از آنها بر روی آن کلیک کنید.

و در این مقاله قصد داریم به اجرای یخ خشک در جشن ها و اعیاد و مراسم عروسی و همچنین کنسرت ها بپردازیم.

دستگاه یخ خشک چیست؟

دستگاه یخ خشک چیست؟

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

دستگاه یخ خشک چیست؟

ابتدا بهتر است بگوییم که دستگاه مه ساز به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • دستگاه مه ساز معمولی
  • دستگاه ابر ساز

خود دستگاه ابر ساز به دو نوع تقسیم می‌شوند:

  • مایع مه سنگین
  • مه سنگین با یخ خشک

و ما قصد داریم درباره اجرای یخ خشک بپردازیم.

در نمونه های جدیدتر دستگاه های ابر ساز با مایع ابر ساز کار می کنند در نمونه های قدیمی تر از یخ خشک استفاده می‌شود که همچنان رواج دارد.

این دستگاه که مکعبی شکل می‌باشد که عرض آن 51 سانتی متر و ارتفاع آن 47 سانتی متر است به طور معمول بر روی زمین و سطح صاف قرار می‌دهند و به اجرای آن می‌پردازند.

دارای وزنی حدود 20 کیلوگرم است و خروجی آن حدود 18000 مکعب فارنهایت f/min می‌باشد.

اجرای یخ خشک در عروسی

اجرای یخ خشک در عروسی

کاربرد و موارد اجرای یخ خشک

این دستگاه که در بالای بدنه از یک منبعی بهره مند می‌باشد در جهت قرارگیری یخ خشک که داخل آن قرار می‌دهند و از قسمت پایین که شکل ظاهری آن شبیه دهنه گرد می‌باشد بخارهای سردی خارج میشود که این بخار ها شبیه مه غلیظ به صورت چند دقیقه ای نزدیک به سطح زمین باقی میمانند و جلوه و شکوه زیبایی را به مجلس شما میدهد.

با قدرت 1500 وات، می توانید در عرض چند دقیقه محیط را با مه پوشانید.

10 کیلوگرم یخ می تواند تا 12 ساعت یا 80 دقیقه استفاده مداوم دوام بیاورد

و اما اجرای یخ خشک مناسب برای موارد زیر می‌باشد :

  •  رویدادهای موضوعی
  • صحنه های تاتر
  • مهمانی ها
  • عروسی
  • و سایر جشن ها
  • افتتاحیه و اختتامیه ها
  • مناسب برای ایجاد یک جلوه بصری هیجان انگیز برای سالن های رقص

با اجرای این دستگاه در واقع مه غلیظ و سفید زیبایی ایجاد می‌شود که کف را در آغوش می گیرد و بدون بالا آمدن از بین می رود.

فقط کافی است محفظه یخ را با یخ معمولی یا یخ خشک پر کنید و نتیجه یک مه کم ارتفاع است که به بیرون می ریزد و زمین را درست مانند یخ خشک واقعی در آغوش می گیرد و به خصوص در لحظه رقصیدن عروس و داماد جلوه بسیار زیبایی را در مراسم حکم فرما می‌کند و همچنین در عکس و فیلم عروسی شما نیز ثبت می‌شود.

چگونگی اجرای یخ خشک

چگونگی اجرای یخ خشک

 مه یخ خشک کاملاً روی زمین خوابیده است بدون اینکه بالا بیاید قبل از اینکه مه در هوا پخش شود، تأثیر مه کم شده و تا زیر زانوها بالا می‌آید تا نگران هشدارهای آتش فعال در سالن یا ساختمان نباشید.

جون سایر دستگاه های مه ساز ممکن است باعث فعال شدن هشدار فعال ساختمان یا سالن شوند، که باید قبل از راه اندازی به این موارد توجه لازم را داشته باشید.
علاوه بر این، کف شما را خیس نمی کند، بنابراین هنگام رقصیدن افراد روی ابر می توانید مطمئن باشید که سطح زمین لغزنده و خطرناک نیست.

ممنون که همراه ما در مقاله اجرای دستگاه یخ خشک بودید.

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه یخ خشک تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود و همچنین تفنگ CO2 با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.