مقالات آتش بازی

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری

همان طور که می‌دانید تا چهارشنبه سوری چیزی نمانده است. این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد. همراه ما با اجرای چلچله در چهارشنبه سوری باشید.

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری از نخستین جشن از مجموعهٔ جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی می‌باشد. اگر تصمیم به برگزاری هر چه زیباتر شدن این جشن دارید، اجرای آتش بازی چهارشنبه سوری را به تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ی مجموعه بای فایرورک بسپارید.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای چهارشنبه سوری نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

بررسی لوازم نورافشانی در چهارشنبه سوری

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند. چلچله نیز جزو لوازم آتش بازي هوایی قرار می‌گیرد که در قسمت بعد به انواع و ویژگی های آن می‌پردازیم. همراه ما باشید.

راهنمای اجرای چلچله در چهارشنبه سوری

چلچه آتش بازی همان طور که اشاره شده یکی از محصولات زیبا و بی سر و صدای نورافشانی هوایی می‌باشد.

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم در آتش بازي هوایی محصولات متنوع و گوناگونی داریم که بسیار پر سرو صدا می‌باشند نظیر: کهکشان

اما این محصول بر خلاف کهکشان صدای بسیار کمی تولید می‌کند و در تعداد شوت های متنوعی تولید می‌شوند که هر یک را بررسی می‌کنیم.

چلچله شهاب 8 شوت:

عملکرد این وسیله مانند شوت یا کهکشان نورافشانی است با این تفاوت که هنگام شلیک هر شوت به آسمان ، خط نورانی به بالا رفته و در نهایت انفجار خاصی رخ نداده و خط نور و آتش بسیار زیبایی خلق می کند.

این محصول تا ارتفاع 20 متر بالا رفته و زمان سوختن آن 15 ثانیه می‌شود.

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(8شوت)

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(8شوت)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

چلچله 6 شوت

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری و نوع 7 شوت یکی از وسایل نورافشانی به صورت هوایی می‌باشد.

از جمله تفاوت این وسیله آتش بازی با کهکشان علاوه بر صدای کمتر آن، در این است که کهکشان در ارتفاع 50 متر به بالا منفجر میشود ولی چلچله در ارتفاع پایین نور افشانی زیبایی خلق میکند و انفجاری رخ نمی‌دهد. این وسیله با هفت شلیک به فاصله زمانی 2 ثانیه زیبایی و جذابیت بی‌نظیری را برای بینندگان و کودکان و نوجوانان خلق می‌کند.

ارتفاع پرتاب این محصول تا 30 متر می‌باشد و همچنین زمان عملکرد آن تا 15 ثانیه انجام می‌پذیرد.

چلچله 7 شوت ساخت شرکت نارگستر اصفهان است و در فروشگاه نورافشانان موجود میباشد.

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(6شوت)

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(6شوت)

چلچله 36 شوت

در اجرای چلچله در چهارشنبه سوری این بار به سراغ 36 شوت می‌رویم. نحوه عملکرد این نوع از چلچله با روشن کردن فیتیله به این صورت اتوماتیک می‌باشد و در هنگامی که پرتاب می شود شکلی شبیه خط نور و شراره های آتش خلق می‌کند.

این محصول تا ارتفاع 30 متر بالا رفته و در رنگ های گوناگون و با جلوه خاص نورافشانی می کند. همچنین لازم به ذکر است که این محصول از 2 فیتیله برخوردار است که می توان جهت سریع تر شدن شلیک ها هر دو فیتیله را روشن نمود.

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(36شوت)

اجرای چلچله در چهارشنبه سوری(36شوت)

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( اجرای چلچله در چهارشنبه سوری )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.