مقالات آتش بازی

اجرای محصولات گرم آتش بازی

اجرای محصولات گرم آتش بازی

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد و خیلی از دوستان دنبال لوازم و وسایل جدید نورافشانی برای اجرای محصولات گرم آتش بازی در مراسمات مختلف هستند. همراه ما تا پایان این مقاله باشید تا به بررسی دقیق آن بپردازیم.

اجرای محصولات گرم آتش بازی

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از محصولات جدید آتش بازی نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته سرد و گرم  تقسیم بندی می‌شوند. که نوع گرم آن دارای دود و بو می‌باشد که در ادامه اجرای محصولات گرم آتش بازی را بررسی می‌کنیم.

هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای محصولات گرم آتش بازی پرداخت.

فرفره آتش بازي

فرفره آتش بازی یکی از بی خطر ترین و دوست داشتنی ترین لوازم آتش بازی مخصوص کودکان می‌باشد، اجرای فرفره می‌تواند با حفظ تعادل روی یک نقطه حول یک محور بچرخد. فرفره از محصولات جدید آتش بازی گرم محسوب می‌شود که انواع گوناگونی دارد .

فرفره های آتش بازی چند مدل متفاوت دارند که هنگام روشن کردن به سرعت روی زمین و حول محور خودشان شروع به چرخش می‌کنند و بسته به مدل مربوطه از خود تولید نور می کنند.

اجرای محصولات گرم آتش بازی(فرفره)

اجرای محصولات گرم آتش بازی(فرفره)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

محصولات آبشار گرم

در اجرای محصولات گرم آتش بازی، نوبت به آبشار رسیده است.

آبشار دستی نگین کوچک : از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید وسیله آتش بازی از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب و همچنین آبشار دستی هستید این محصول میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این محصول به ارتفاع یک متر و به مدت 40 ثانیه می‌سوزد.

آبشار دستی نگین بزرگ : این محصول مشابه قبلی می‌باشد منتهی ارتفاع آن تا 2 متر می‌رسد.

آبشار میخک : این آبشار مناسب استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. حتما باید در فضای باز استفاده شود. ارتفاع آن به 2 متر می‌رسد و  زمان سوخت آن نیز 20 ثانیه میباشد. به این صورت که وقتی فتیله آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

آبشار اطلس :  این آبشار نیز کاربردی شبیه آبشار میخک دارد و دارای ارتفاع 2 متر از آتش و همچنین زمان سوخت 30 ثانیه میباشد.

اجرای محصولات گرم آتش بازی(آبشار)

اجرای محصولات گرم آتش بازی(آبشار)

چرخونک آتش بازی

چرخونک از جمله لوازم آتش بازي گرم زمینی است که برای کودکان بسیار شادی آور و هیجان انگیز می‌باشد. با کمترین هزینه میتوانند باعث سرگرمی شوند و همچنین کاملا ایمن و بی خطر باشند. نحوه اجرای آن با توجه به نوع طراحی که دارد می تواند روی زمین بچرخد و از خود نور (آتش) رنگی و خیره کننده تولید کنند.
نحوه استفاده از آن از طریق روشن کردن فیتیله می‌باشد.

معرفی مشعل آتش بازی

حال در اجرای محصولات گرم آتش بازی، نوبت به مشعل می‌رسد که در ابعاد و مدل های گوناگونی تهیه و تولید می‌شود که ما چند مورد آن را بررسی و نحوه اجرای هر یک را می‌گوییم .

1)مشعل مدادی

2)مشعل آبشاری

اجرای محصولات گرم آتش بازی(مشعل آبشاری)

اجرای محصولات گرم آتش بازی(مشعل آبشاری)

ممنون که همراه ما در مقاله اجرای محصولات گرم آتش بازی بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.