مقالات آتش بازی

اجرای ریموت بال فرشته

اجرای ریموت بال فرشته

از آنجایی که این روز ها جلوه های صحنه و نورپردازی حکم اساسی در پیشبرد مراسم و جشن ها دارد. استفاده از دستگاه های جدید رایج شده است. امروز قرار است به اجرای ریموت بال فرشته در مراسم گوناگون بپردازیم. همراه ما تا پایان این مقاله باشید.

اجرای ریموت بال فرشته

مراسم عروسی هر کسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز هاست و اغلب سعی دارند تا به بهترین نحو این جشن رو برگزار کنند. اگر می خواهید در مراسم عروسی خود یک نمایش آتش بازی داشته باشید، ابتدا مطمئن شوید که مکان عروسی مورد نظر شما امکان برگزاری خدمات آتش بازی را داشته باشد. اگر از فضای باز و یا باغ تالار استفاده می‌کنید، قطعا انتخاب های بیشتری پیش روی شما می‌باشد از جمله اجرای ریموت بال فرشته.

این روز ها استفاده از ایده های جذاب برای خلق لحظات ناب در مراسم بسیار پرطرفدار شده است. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

و همچنین از تاثیر دستگاه های نورافشانی برای زیباتر کردن عکس و فیلم های عروسی که این روزها دغدغه زوج های جوان است.

| برای آشنایی بیشتر با دستگاه های نورافشانی از جمله دستگاه ریل تانگو و همچنین دستگاه فرفره گردان بر روی هر یک کلیک کنید.

اجرای ریموت بال فرشته مانند دستگاه های یاد شده در مطالب بالا که هر کدام از جذابیت خاصی در هنگام اجرا برخوردار هستند، این روز ها از محبوبیت زیادی در مراسم عروسی برخوردار است و شور و هیجان وصف ناپذیری برای مهمان ها و حتی خود عروس و داماد خلق می‌کند.

کاربرد دستگاه ریموت بال فرشته

هرچند استفاده از این محصول تنها به مراسم عروسی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از آن در موارد زیر نیز استفاده نمایید:

  • مراسم افتتاحیه و اختتامیه
  • اعیاد
  • مراسمات ملی و مذهبی
  • اجرای زنده
  • همایش
  • کنسرت
نحوه اجرای ریموت بال فرشته

نحوه اجرای ریموت بال فرشته

برای اطلاعات بیشتر در مورد نور افشانی در مراسم عروسی بر روی لینک کلیک کنید.

دستگاه ریموت بال فرشته چیست؟

شما در دستگاه ریموت بال فرشته قادر خواهید بود که 6 عدد ریموت آتش بازی را در داخل آن نصب کنید.

با کنترل بی سیم، آتش بازی را می توان به صورت تکی یا با هم شلیک کرد و همچنین این دستگاه قادر خواهد بود که به طور ثابت کار کند یا روی صحنه بچرخد، مانند بال یک فرشته در صحنه به رقص در آید.

بله، درست حدس زدید دلیل نامگذاری این دستگاه به این خاطر است که آتش سردی که از آن خارج می‌شود، شبیه بال فرشته در می‌آید و نمای بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

در واقع این دستگاه از یک سیستم شلیک چرخشی کنترل از راه دور برای فواره های صحنه استفاده می‌نماید که آن را با سایر دستگاه های مشابه متمایز می‌کند.

چگونگی اجرای ریموت بال فرشته

چگونگی اجرای ریموت بال فرشته

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

توضیحات دستگاه ریموت بال فرشته

اگر بخواهیم این محصول را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم، شامل موارد زیر می‌باشد.

حالت کنترل: حالت کنترل این دستگاه از راه دور می‌باشد.

تعداد کانال: تعداد کانال آن 6 عدد می‌باشد.

وزن: وزن آن برابر 26 کیلوگرم است.

ولتاژ: ولتاژ آن برابر 12 ولت (8 عدد از 1.5 ولت) می‌باشد.

فاصله از راه دور: فاصله اجرای آن توسط ریموت برابر  100-500 متر است

دارای باتری قابل شارژ 12 ولت نیز می‌باشد و عملکرد آن قابل یادگیری است و همچنین بسیاری از واحدهای این سیستم را می توان به طور همزمان اجرا کرد و توسط یک فرستنده کنترل کرد.

ریموت بال فرشته

ریموت بال فرشته

ممنون که همراه ما در مقاله اجرای ریموت بال فرشته بودید.

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه یخ خشک تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود و همچنین تفنگ CO2 با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.