مقالات آتش بازی

اجرای راکت آتش بازی در عروسی

اجرای راکت آتش بازی در عروسی

تاکنون لوازم آتش بازی و نور افشانی بسیاری را معرفی کردیم. امروز قصد داریم به نحوه اجرای راکت آتش بازی در عروسی بپردازیم. همراه ما تا پایان این مقاله باشید.

اجرای راکت آتش بازی در عروسی

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای برگزاری هر چه زیباتر شدن جشن عروسی از جمله راکت آتش بازی آسمانی نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند که راکت آتش بازی جزو دسته هوایی قرار می‌گیرد.

هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن بهره برد و فضای جذاب و خیره کننده ای خلق کرد.

بررسی اجرای راکت آتش بازی در عروسی

بررسی اجرای راکت آتش بازی در عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

بررسی اجرای راکت آتش بازی در عروسی

این روزها زوج های جوان برای هر چه خاص و با شکوه برگزار شدن مراسم عروسی خود دست به ایده های جذاب می‌زنند از جمله آتش بازی و نور افشانی

مراسم عروسی هر کسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز هاست و اغلب سعی دارند تا به بهترین نحو به اجرای این جشن بپردازند. اگر می خواهید در مراسم عروسی خود یک نمایش آتش بازی داشته باشید، ابتدا مطمئن شوید که مکان عروسی مورد نظر شما امکان برگزاری خدمات آتش بازی را داشته باشد.

اگر از فضای باز و یا باغ تالار استفاده می‌کنید، اجرای راکت آتش بازی در عروسی ایده بسیار جذابی می‌باشد.

پس بهتر است از تالار یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضا مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

راکت آتش بازی آسمانی

در اجرای راکت آتش بازی در عروسی که بسیار شبیه به پروانه عمل می کند به این صورت است که پس از روشن کردن این محصول، آن را می تواند تا ارتفاع 15 متر به بالا فرستاد.

اما تفاوت آن با پروانه این می‌باشد که این محصول به طور مستقیم به آسمان میرود و خاموش می‌شود.
همچنین وقتی به بالا پرتاب می‌شود خطی از نور در آسمان شکل می‌دهد.

به طور کلی استفاده از لوازم آتش بازی هوایی باید به گونه ای باشد که در فضای باز انجام گیرد. معمولا در فضای بسته یا مهمانی ها یا جشن هایی کوچک با اندکی مهمان از لوازم آتش بازی سرد استفاده می‌ شود که به طور مفصل به انواع آن اشاره کردیم.

((اجرای راکت آتش بازی در عروسی))

((اجرای راکت آتش بازی در عروسی))

بررسی مشخصات راکت آتش بازی آسمانی

بهتر است قبل از اجرای راکت آتش بازی در عروسی از ویژگی های این محصول غافل نشویم که به صورت جدول زیر می‌باشد.

ارتفاع این محصول تا چه اندازه بالا می‌رود؟ به طور تقریبی از 15 متر تا 30 متر بالا می‌رود.
زمان سوختن آن چقدر می‌باشد؟ زمان سوختن این محصول به طور تقریبی 15 ثانیه می‌باشد.
نوع آتش بازی همان طور که اشاره شده جزو آتش بازی هوایی می‌باشد
طریقه مصرف دستورالعمل مندرج بر روی محصول می‌باشد و قابل مشاهده برای کاربران

برای مشاهده سایر محصولات آتش بازی هوایی برای اجرا در عروسی به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله(اجرای راکت آتش بازی در عروسی)بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.