مقالات آتش بازی

اجرای دود رنگی دستی

اجرای دود رنگی دستی

استفاده خلاقانه از بمب های دودزا هنگام عکس برداری در چند سال گذشته رایج شده است. یک نوع آن دود رنگی دستی می‌باشد که در این مقاله به اجرای دود رنگی دستی می‌پردازیم.

اجرای دود رنگی دستی

بمب دودزا شبیه به آتش بازی است. هنگامی که به اجرای آن می‌پردازیم ابتدا روشن می شود، واکنش دود سفید ایجاد می کند و توسط گرما هر رنگی که در بمب باشد تبخیر می شود.

عکاسی با دود رنگی تکنیکی است برای افزودن یک جلوه هنری از دود به تصاویر عکاسی پرتره، خیابان یا عروسی شما.

استفاده از بمب های دودی رنگی برای عکاسی می تواند نتایج چشم نواز و منحصر به فردی را به همراه داشته باشد. دود رنگی یک بافت پس‌ زمینه‌ای عالی ایجاد می‌کند که می‌تواند حال و هوای عکس را تغییر دهد.

نحوه اجرای دود رنگی به این گونه است که از طریق سوراخ های کوچک، دود و رنگ به طور همزمان خارج می شوند و یک پراکندگی  از ذرات ریز ایجاد می کنند که اثر دود رنگی را ایجاد می کند. بمب های دودزا به اشکال مختلف وجود دارند: زمینی ، دستی و قرص دود

در مقاله های قبل به طور گسترده درباره قرص دود رنگی و کاربرد دود رنگی برای عروسی صحبت کردیم. برای آشنایی بیشتر با هر یک از موارد اشاره شده بر روی آن کلیک کنید.

نحوه اجرای دود رنگی دستی

نحوه اجرای دود رنگی دستی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

تنوع رنگی و دوام بمب های دودزا

بمب‌ های دودی بسته به برند، معمولاً بین 30 تا 90 ثانیه دوام می‌آورند.

برخی از بمب های دودزا بیشتر از بقیه دوام می آورند. ، چیزی را پیدا کنید که برای هر بمب دودزا نزدیک به یک دقیقه خروجی فعال به شما بدهد تا زمان لازم برای انجام تنظیمات را داشته باشید.

هرچه کندتر قوطی را حرکت دهید، ردهای دودی بزرگتر از خود به جا می گذارد. هرچه سریعتر آن را حرکت دهید، مسیرها نازک تر و باریک تر می شوند. تاثیر آن به شما بستگی دارد.

اجرای دود رنگی دستی رنگ های مختلفی را شامل می‌شود که این رنگ ها به تنظیم حال و هوای عکس‌های شما کمک می‌کند. رنگ‌های تیره‌تر مانند بنفش تیره می‌توانند به تصاویری سایه‌دار، غم‌انگیز یا تاریک منجر شوند.

در عین حال رنگ های نارنجی و آبی روشن می توانند قاب را روشن کنند.

اجرای دود رنگی در عکاسی

اجرای دود رنگی در عکاسی

آیا اجرای دود رنگی دستی لباس را لکه دار می کنند؟

پاسخ کوتاه این است که اغلب آنها می توانند این کار را بکنند. بهترین راه برای جلوگیری از لکه شدن، به خصوص اگر با یک مدل کار می کنید، این است که در حین اجرای دود رنگی دستی، تا حد امکان از سوژه خود را دور نگه دارید.

دود رنگی زمینی داغ می شوند و برای قرار دادن یا پرتاب روی زمین ساخته می شوند، اما این نوع از دودزاها قابل نگه داری میباشند. اما اطمینان حاصل کنید که مدل شما به دود یا ذرات آلرژی نداشته باشد و آنها را از چشمان خود دور نگه دارند.

بهتر است از این محصولات در داخل خانه استفاده نشوند. آنها فقط برای استفاده در محیط بیرون طراحی شده اند. استنشاق بیش از حد دود می تواند باعث تحریک و مشکلات تنفسی شود.

عکس برداری با اجرای دود رنگی دستی

عکس برداری با اجرای دود رنگی دستی

شاید باید اینطور گفت که بزرگترین دشمن شما در عکاسی با اجرای دود رنگی دستی ، ممکن است چیزی باشد که اغلب به آن فکر نمی کنید. قبل از برنامه ریزی عکس برداری از عروس و داماد یا هر شخص دیگر، به پیش بینی آب و هوا دقت کنید. باد دود رنگی را به سرعت پراکنده می کند و عکس شما از کیفیت خوبی بهره نمی‌برد.

نتیجه گیری: برای اجرای دود رنگی دستی فقط کافیست  درپوش کاغذی روی آن را باز کرده. سپس فیتیله آن را روشن کرده، سپس بعد از مدتی کوتاه دود غلیظی از آن خارج شده و فضای رنگی زیبایی خلق می‌شود. 

ممنون که همراه ما در مقاله ( اجرای دود رنگی دستی ) بودید و ما را انتها همراهی کردید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر اجرای مراسم نورافشانی و آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.