مقالات آتش بازی

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه

با چشمگیر شدن آتش بازی و نورافشانی و تاثیر آن در جلوه بخشیدن به چشن ها و مراسمات گوناگون، دستگاه های آتش بازی و جلوه صحنه نیز پا به عرصه ورود گذاشتند. همراه ما در اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه باشید.

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه

قطعا هر کسی که کسب و کار جدیدی راه انداخته‌ باشد از همان روز اول به دنبال جذب مشتری است. مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای برگزاری هر چه زیباتر شدن جشن افتتاحیه نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

وقتی صحبت از ایجاد و اجرای افتتاحیه در کسب و کار جدید از جمله فروشگاه، شرکت، موسسات گوناگون و حتی مغازه و همچننین استادیوم، کنسرت و … می‌باشد، ایده ها و ترفند های جذابی برای هرچه زیباتر شدن این مراسم به ذهن می‌رسد که از جذاب ترین آن می‌توان به اجرای دستگاه آتش بازی اشاره کرد.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه نیز می‌پردازد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

¤ دستگاه های جلوه صحنه:

این دستگاه ها به گونه ای است که فاقد جرقه یا آتش بازی سرد می‌باشند و بیشتر به مراسم و جشن های شما جلوه سینمایی و زیبا جهت فیلمبرداری و عکس برداری می‌بخشند مانند دستگاه های:

  • مه سنگین
  • یخ خشک
  • بخار ایستاده
  • تفنگ CO2
  • کاغذ پاش

از دستگاه های بالا علاوه بر استفاده در عروسی در کنسرت ها،  ویژه برنامه ها، جشن های ملی و مذهبی و همچنین افتتاحیه و اختتامیه نیز استفاده می‌شود.

¤ دستگاه های آتش بازی:

در این دستگاه ها اغلب جرقه و آتش بازی سرد توسط ریموت آبشار سرد انجام می‌پذیرد و سالن عروسی، عقد، نامزدی و حتی تولد شما را به شدت جذاب و دیدنی میکند.

این دستگاه ها عبارتند از:

  • ریموت بال فرشته
  • ریل تانگو
  • فرفره گردان
  • فلاور

حال که با دسته بندی دستگاه های موجود آشنا شده اید، وقت آن رسیده است به اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه بپردازیم.

بررسی دستگاه آتش بازی در افتتاحیه

دستگاه فرفره گردان:

در اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه به فرفره گردان می‌پردازیم. این دستگاه به این صورت است که قابلیت نصب 12 آبشار بر روی خود را دارد.

روی هر بازوی خود 6 عدد آبشار را حمل میکند که بعد از روشن نمودن هر بازو، دستگاه را میتوان از طریق ریموت جداگانه کنترل کرد و افکتی از آتش همانند گل ایجاد نمود.

این دستگاه به این صورت است که با برق شهری شارژ می‌شود و تا چند مرحله میتواند آن را اجرا کند ، همچنین در این دستگاه برای استفاده اضطراری قسمت وارد کردن باطری قلمی نیز تعبیه شده تا بتوان در مواقعی که خود دستگاه شارژ ندارد و شارز آن تمام شده است بوسیله باطری  آن را روشن نمود و اجرا کرد.

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (فرفره گردان)

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (فرفره گردان)

دستگاه آتش بازی فلاور:

این دستگاه به گونه ای کار می‌کند که آبشار سرد در آن قرار می‌گیرد و از طریق ریموت کنترل قابل اجرا می‌باشد. نوع حرکت این محصول به گونه ای است که وقتی به حرکت دورانی و موجدار شروع به فواره کردن آتش می‌کند شکلی شبیه به گل خلق می‌کند.

به همین منظور نام این دستگاه فلاور (نام انگلیسی) یا همان گل می‌باشد.

جلوه زیبایی که این دستگاه حین اجرا خلق می‌کند، آن را مناسب فیلمبرداری و عکس برداری کرده و تمام مهمانان را شگفت زده می‌کند.

بسیاری از دوستان عملکرد این دستگاه را شبیه به دستگاه آتش بازی فرفره گردان می‌دانند، اما در فرفره گردان به این گونه عمل می‌کند که با استفاده از ریموت به صورت ساعتگرد و پادساعتگر قابل اجرا می‌باشد. اما در فلاور به گونه دیگریست. این محصول عملکردی شبیه به موج دارد علاوه بر حرکت دورانی خود.

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (فلاور)

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (فلاور)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

دستگاه ریموت بال فرشته:

در اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه ، نوبت این دستگاه جذاب می‌باشد. شما در دستگاه ریموت بال فرشته می تواند 6 عدد ریموت آتش بازی داخلی نصب کنید.

با کنترل بی سیم، آتش بازی را می توان به صورت تک یا با هم شلیک کرد و توانایی این را دارد که ثابت کار کند یا روی صحنه بچرخد،مانند بال یک فرشته در صحنه. به ویژه در کنسرت ها، مهمانی و عروسی و … استفاده می شوند.

بله، درست حدس زدید دلیل نامگذاری این دستگاه به این خاطر است که آتش سردی که از آن خارج می‌شود، شبیه بال فرسته در می‌آید.

در واقع این دستگاه از یک سیستم شلیک چرخشی کنترل از راه دور برای فواره های صحنه محسوب می‌شود.

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (ریموت بال فرشته)

اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه (ریموت بال فرشته)

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک از جمله دستگاه های اشاره شده در مطالب بالا تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله(اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه)بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای دستگاه آتش بازی در افتتاحیه ، آتش بازی عروسی و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.