مقالات آتش بازی

اجرای بخار ایستاده

اجرای بخار ایستاده

اگر به دنبال راهی عالی برای خیره کردن میهمانان در بزرگترین رویداد زندگی خود هستید، استفاده از دستگاه هایی نظیر بخار ایستاده را پیشنهاد می‌دهیم. امروز قرار است به اجرای بخار ایستاده بپردازیم. همراه ما تا پایان این مقاله باشید.

اجرای بخار ایستاده

این روزها افراد زیادی برای هر چه خاص و با شکوه برگزار شدن مراسم و جشن و کنسرت خود دست به ایده های جذاب می‌زنند از جمله آتش بازی و نورافشانی

اما همچنان در بین این افراد دسته ای وجود دارد که خواهان استفاده از دستگاه ها و جلوه های صحنه بی خطر می‌باشند و از آتش بازی و ایجاد بو و خطرات ناشی از آن دوری می‌کنند و همچنان به دنبال جذب مخاطب هستند.

ما در مقاله های قبل به طور گسترده و مفصل درباره این دستگاه های نورافشانی از جمله دستگاه ریل تانگو ، دستگاه فرفره گردان  و همچنین دستگاه ریموت بال فرشته صحبت کردیم، برای آشنایی بیشتر با هر یک از آنها بر روی آن کلیک کنید.

و امروز سراغ اجرای بخار ایستاده می‌رویم که متفاوت از اجرای سایر دستگاه های مشابه می‌باشد نظیر: دستگاه یخ خشک

که این دستگاه که مکعبی شکل می‌باشد, عرض آن 51 سانتی متر و ارتفاع آن 47 سانتی متر است. به طور معمول بر روی زمین و سطح صاف قرار می‌دهند و به اجرای آن می‌پردازند. در بالای بدنه خود از یک منبعی بهره مند می‌باشد در جهت قرارگیری یخ خشک که داخل آن قرار می‌دهند و از قسمت پایین که شکل ظاهری آن شبیه دهنه گرد می‌باشد بخارهای سردی خارج میشود .

اما درمورد دستگاه بخار ایستاده و اجرای آن وضعیت به گونه ای دیگری می‌باشد.

دستگاه بخار ایستاده به همراه LED

دستگاه بخار ایستاده به همراه LED

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

معرفی

نام دیگر این دستگاه ال ای دی بخار بالا نیز می‌باشد

این دستگاه به گونه ای است که با مایع لیکوئید عمل می‌کند که پس از روشن کردن و اجرای بخار ایستاده، امکان خلق افکت بخار به همراه ال ای دی وجود دارد.

بخار ناشی از شکل گیری آن به ارتفاع بیش از 4 متر می‌رسد که LED های موجود در پایین دستگاه این امکان را می‌دهد که رنگ زیبایی درون این بخار شکل بگیرد.

نحوه اجرای بخار ایستاده

نحوه اجرای بخار ایستاده به گونه ای می‌باشد که مه پاش قدرتمند جریان عمودی مه ایمن و مبتنی بر آب را پرتاب می کند و همزمان آن را با نور LED روشن می کند.

ترکیبی از LED های قرمز، سبز و آبی به شما این امکان را می دهد که به راحتی رنگ مناسب را برای روشن کردن مه ترکیب کنید.

با انتشار انفجارهای رنگی، مه و نور به ارتفاع 25 فوت(هر فوت معادل است با سی و نیم (30.5) سانتی متر)، جلوه ای شبیه به آتش سوزی حین اجرا ایجاد می کند.

با استفاده از کنترل از راه دور موجود می‌توان رنگ های آن را تنظیم نمود.
از مزیت های این دستگاه این می‌باشد که از گزینه های نصب آن با قابلیت نصب عمودی یا افقی امکان پذیر می‌باشد.

نحوه اجرای بخار ایستاده

نحوه اجرای بخار ایستاده

محل اجرای بخار ایستاده

به عنوان یک اثر دراماتیک یا مه پاش قدرتمند عمل می کند و مناسب برای اجرای:

  • عروسی ها
  • کنسرت ها
  • همایش ها
  • افتتاحیه و اختتامیه
  •  ویژه برنامه ها
  • و استیج ها

می‌باشد.

هر چند باید به این موضوع توجه داشت که استفاده از این دستگاه برای سالن هایی که سنسور حرارتی دارند، خطر آفرین است.

چگونگی اجرای بخار ایستاده

چگونگی اجرای بخار ایستاده

مشخصات

ولتاژ ورودی: 120 VAC، 60 هرتز یا 230 VAC، 50 هرتز
توان و جریان: 1500 وات، 11.6 آمپر
وزن: 9.6 کیلوگرم
اندازه: 18.7 x 12.5 x 7.8 اینچ (475 x 318 x 198 میلی‌متر)
ظرفیت مخزن: 2.5 لیتر
خروجی: 17000 cfm

ممنون که همراه ما تا پایان این مقاله بودید.

 تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود و همچنین دستگاه بخار ایستاده با ما در ارتباط باشید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.