مقالات آتش بازی

اجرای آتش بازی هوایی

اجرای آتش بازی هوایی

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد . با اجرای آتش بازی هوایی در چهارشنبه سوری و عروسی و تولد و … سبب هرچه زیبا تر شدن این مراسم شوید.

اجرای آتش بازی هوایی

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از محصولات جدید آتش بازی هوایی نیز بهره می‌برد که باهم به چگونگی اجرای آتش بازی هوایی می‌پردازیم .

آتش بازی هوایی

آتش بازی هوایی

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

در ادامه قصد داریم به لوازم آتش بازی هوایی و نحوه اجرای آن بپردازیم.

محصولات آتش بازی هوایی

کهکشان و انواع آن

کهکشان­ ها توپ­ هایی می‌باشند که توسط لانچر­های مخصوص در یک خط عمود به سمت آسمان شلیک می‌شوند.

  • کهکشان 9 شوت 1 اینچ
  • کهکشان 25 شوت 2 اینچ
  • کهکشان 16 شوت 2 اینچ
  • کهکشان 7 شوت 2 اینچ
اجرای آتش بازی هوایی توسط کهکشان

اجرای آتش بازی هوایی توسط کهکشان

نوع دیگر از کهکشان ،کهکشان تکی توپ است، که به صورت زیر کار می‌کند.

روشن کردن این نوع توپ آتش بازی باید توسط اپراتور ها اجرا شود و به تخصص نیاز دارد و طریق مصرف آن از طریق لانچر ها پرتاب میشود.
توپ جلوه بیشتری نسبت به کهکشان و چلچله دارد و تا ارتفاع بیشتر از 50 متر بالا رفته و به شکل گل شکفته می‌شود.
مناسب برای مجالس ازدواج و جشن ها و مراسمات خاص

پروانه آتش بازي :

 از معرفی محصولات جدید آتش بازی باید به پروانه اشاره کنیم. با روشن کردن پروانه به سمت آسمان پرواز کرده (حدود 10 متر ) و زیبایی فوق العاده ای را خلق می‌کند. لازم به ذکر است هنگام پرواز از خود نور هم ساطع می کند که زمان اجرای آن 10 ثانیه می‌باشد و دارای رنگ های قرمز، سبز، زرد، نقره ای می‌باشد.

اجرای آتش بازی هوایی توسط پروانه

اجرای آتش بازی هوایی توسط پروانه

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

چلچله و انواع آن

یک محصول بی­ صدای آتش­بازی می‌باشد که عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد. چلچه مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار جذابی را نمایانگر می‌کند ولی انفجاری توسط آن صورت نمی­گیرد.

  • چلچله شهاب 8 شوت 
  • چلچله 6 شوت 
  • چلچله 36 شوت

راکت آتش بازی آسمانی :

این محصول هم برای اجرای آتش بازی هوایی بسیار مناسب است . در اجرای این وسیله آتش بازی ، خیلی شبیه به پروانه عمل می کند با این تفاوت که مستقیم به آسمان میرود و خاموش می شود. پس از روشن کردن آن می تواند تا ارتفاع 15 متر هم بالا رفته و و خطی از نور در آسمان ایجاد کند.

ممنون که همراه ما در مقاله اجرای آتش بازی هوایی بودید.

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.