مقالات آتش بازی

اجرای آتش بازی مراسم عروسی

اجرای آتش بازی مراسم عروسی

در این مقاله میخواهیم درباره انواع اجرای آتش بازی مراسم عروسی و دیگر مجالس صحبت کنیم.

از آنجایی که آتش بازی مراسم عروسی یا تولد داری انواع مختلفی است در نتیجه عروس و داماد و سایر افرادی که تمایل دارند مراسم آتش بازی در مراسمشان اجرا شود باید با انواع آن آشنا باشند تا بتوانند به درستی تصمیم بگیرند و نوع آتش بازی را که می خواهند در مراسمشان برگزار شود را انتخاب کنند.

اجرای آتش بازی مراسم عروسی

معرفی انواع اجرای آتش بازی مراسم عروسی :

۱) آتش بازی گرم عروسی

۲)آتش بازی سرد عروسی

۳)آتش بازی در حین ورود عروس و داماد

۴)آتش بازی کیک

۵)آتش بازی هنگام رقص تانگو عروس و داماد

۶)آتش بازی در بین استراحت مهمان ها

۷)نورافشانی آسمانی

 

| جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر آتش بازی و نورافشانی مراسم عروسی و تولد و… ما را در صفحه مجازی اینستاگرام دنبال کنید. |

 

آتش بازی گرم

۱) آتش بازی گرم عروسی :یکی از آتش بازی هایی که خطرات زیادی به همراه دارد و باید در فضای باز انجام شود آتش بازی گرم است. از ویژگی های این نوع آتش بازی می توان به ایجاد دود اشاره کرد.

۲)آتش بازی سرد عروسی : آتش بازی سرد کاملا در برابر آتش بازی گرم ایمن تر است به این صورت که به دلیل استفاده از وسایل برقی در اجرای این نوع آتش بازی، امکان روشن شدن چندین نقطه به صورت سری و لحظه ای وجود دارد. از تجهیزات معمول آتش بازی سرد می توان به آبشار های ریسه ای، آبشار های سرد برقی، پرده آتش و… اشاره کرد. این سبک جدید آتش بازی به دلیل بی سر و صدا بودن و عدم تولید هیچگونه دود، بو و انفجار مناسب ترین نوع آتش بازی برای محیط های بسته مانند سالن، تالار و… است.

۳) آتش بازی درحین ورود عروس و داماد :این نوع آتش بازی که در حین ورود عروس و داماد انجام می شود نوعی از آتش بازی سرد است. برای انجام این نوع آتش بازی در ورودی تالار یا باغ تونلی از آتش سرد ایجاد می شود که همزمان با ورود عروس و داماد به تالار، آتش بازی نیز انجام می شود. آتش بازی در هنگام ورود عروس و داماد برای مهمان ها بسیار زیبا و هیجان انگیز بوده و همینطور باعث ورودی باشکوه می شود.

| جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر آتش بازی و نورافشانی مراسم عروسی و تولد و… ما را در صفحه مجازی اینستاگرام دنبال کنید. |

 

۴) آتش بازی کیک : یکی دیگر از تایم های مناسب برای انجام آتش بازی زمانی است که عروس و داماد کیک عروسی را می برند. در این روش آتش بازی با هر برش کیک، یک جرقه آتش روشن می شود و منظره بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

۵)آتش بازی هنگام رقص تانگو عروس و داماد : آتش بازی هنگام رقص تانگو عروس و داماد نیز نوعی آتش بازی سرد است که دور تا دور پیست رقص(جایگاه رقص) اجرا شده و از راه دور و به صورت ریموت تنظیم می شود. شدت آتش با حرکات رقص عروس و داماد و همچنین موزیک کم و زیاد می شود.

۶) آتش بازی در بین استراحت مهمان ها: این نوع آتش بازی نیز در فضاهای باز و در بین استراحت مهمان ها انجام می شود. اگر در باغ تالار مراسم خود را برگزار می کنید زمانی که مهمان ها برای استراحت به بیرون از تالار و محیط باغ رفتند بهترین تایم برای اجرای این نوع آتش بازی است.

۷) نورافشانی آسمانی: نورافشانی آسمانی نیز به وسیله دستگاه های شوتینگ ایجاد می شود بدین صورت که مواد آتش زا به وسیله این دستگاه به آسمان پرتاب می شوند.

 

آتش بازی با کیک

نکات ضروری و مهمی که به هنگام آتش­ بازی باید توجه کرد:

  • از نگه­داری و انباشت مواد آتش­ زا و خطر آفرین در خانه جدا خودداری کنید.
  • محصولات آتش ­بازی و نورافشانی را از اطفال خود دور نگه دارید.
  • از پرتاب فشفشه و محصولاتی اتش زا به سمت درختان وگیاهان جدا خودداری کنید.
  • قبل از جمع­ آوری بقایای آتش ­بازی از خاموش بودن آن­ها اطمینان کامل حاصل کنید.
  • در هنگام آتش ­بازی لوازم اطفاء و خاموش کننده آتش را در دسترس قرار دهید.

 

فروشگاه آتشبازان تنها وبسایت لوازم آتش بازی و نورافشانی با قابلیت خرید و سفارش آنلاین با درگاه بانکی می باشد که از طریق وبسایت یا اپلیکیشن در اختیار شما مشتریان گرامی است. جهت ثبت سفارش وسایل و محصولات آتش بازی سرد و گرم در مراسمات شما با ما در ارتباط باشید.

 

درباره نورافشانان

فروشگاه آتش بازی یکی از فروشگاه های مجموعه نوافشانان می باشد که با سرعتی بالا و کیفیتی درجه یک اقدام به ارائه خدمات اینترنتی می کند. اجراي نورافشاني و لوازم آتش بازی خدماتی است که نورافشانان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.