مقالات آتش بازی

اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک عروسی زیبا و شکوهمند دارد و خیلی از دوستان دنبال لوازم ،وسایل و دستگاه های جدید نورافشانی می‌باشند. در این مقاله به اجرای آتش بازی فلاور در عروسی توسط مجموعه بای فایرورک می‌پردازیم. همراه ما تا پایان مقاله باشید.

اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

این روز ها زوج های جوان برای استفاده از ایده های جذاب در خلق لحظات ناب در مراسم عروسی تلاش می‌کنند. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از دستگاهی بنام آتش بازی فلاور می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، به طور معمول دستگاه های مربوط به اجرا را به دو گروه جلوه صحنه و آتش بازی تقسیم می‌کنیم.

اگر شما علاقه به آتش بازی  و نورافشانی دارید و دنبال ایده های نو و جذاب برای خلق صحنه های ماندگار دارید و همچنین از فضای مناسب برای این کار برخوردار هستید ، پیشنهاد ما برای شما استفاده از این دستگاه می‌باشد .

(اجرای آتش بازی فلاور در عروسی)

(اجرای آتش بازی فلاور در عروسی)

¤ دستگاه های جلوه صحنه:

این دستگاه ها به گونه ای است که فاقد جرقه یا آتش بازی سرد می‌باشند و بیشتر به مراسم عروسی شما جلوه سینمایی و زیبا جهت فیلمبرداری و عکس می‌بخشند مانند دستگاه های:

  • مه سنگین
  • یخ خشک
  • بخار ایستاده
  • تفنگ CO2
  • کاغذ پاش

از دستگاه های بالا علاوه بر استفاده در عروسی در کنسرت ها و ویژه برنامه ها و جشن های ملی و مذهبی نیز استفاده می‌شود.

¤ دستگاه های آتش بازی:

در این دستگاه ها اغلب جرقه و آتش بازی سرد توسط ریموت آبشار سرد انجام می‌پذیرد و سالن عروسی شما را به شدت جذاب و دیدنی میکند.

این دستگاه ها عبارتند از:

  • ریموت بال فرشته
  • ریل تانگو
  • فرفره گردان

که در این مقاله قصد بررسی اجرای آتش بازی فلاور در عروسی را داریم. همراه ما باشید.

چگونگی اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

چگونگی اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

نحوه اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

این دستگاه به گونه ای کار می‌کند که آبشار سرد در آن قرار می‌گیرد و از طریق ریموت کنترل قابل اجرا می‌باشد. نوع حرکت این محصول به گونه ای است که وقتی به حرکت دورانی و موجدار شروع به فواره کردن آتش می‌کند شکلی شبیه به گل خلق می‌کند.

به همین منظور نام این دستگاه فلاور (نام انگلیسی) یا همان گل می‌باشد.

جلوه زیبایی که این دستگاه حین اجرا خلق می‌کند، آن را مناسب فیلمبرداری و عکس برداری کرده و تمام مهمانان را شگفت زده می‌کند.

بسیاری از دوستان عملکرد این دستگاه را شبیه به دستگاه آتش بازی فرفره گردان می‌دانند، اما در فرفره گردان به این گونه عمل می‌کند که با استفاده از ریموت به صورت ساعتگرد و پادساعتگر قابل اجرا می‌باشد. اما در فلاور به گونه دیگریست. این محصول عملکردی شبیه به موج دارد علاوه بر حرکت دورانی خود.

کاربرد و ویژگی های اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

قابلیت کنترل از راه دور با برد 100 متر را دارا می‌باشد.

تغییر جهت چرخش توسط کنترل از راه دور

وزن آن به طور تقریبی 3 کیلوگرم می‌باشد.

خود محصول با باتری(باتری قابل شارژ 12 ولت) کار می کند، با عملکردهای بدون شعله و به صورت ایمن.

آتش بازی سرد به گونه ای است که قابل اجرا در سالن یا محافل پوشیده نیز می‌باشد چون فاقد دود و بو بوده.

علاوه بر عروسی مناسب اجرا در موارد زیر نیز می‌باشد :

  • افتتاحیه و اختتامیه
  • جشن های مذهبی و ملی
  • همایش ها
  • جشنواره ها
نکات اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

نکات اجرای آتش بازی فلاور در عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپگروه بای فایروک پیام دهید.

تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک از جمله دستگاه های اشاره شده در مطالب بالا تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( اجرای آتش بازی فلاور در عروسی )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.