مقالات آتش بازی

اجرای آتش بازی افتتاحیه

اجرای آتش بازی افتتاحیه

قطعا هر کسی که کسب و کار جدیدی راه انداخته‌ باشد از همان روز اول به دنبال جذب مشتری است. یکی از جذاب ترین ایده ها اجرای آتش بازی افتتاحیه می‌باشد. همراه ما تا پایان مقاله باشید.

اجرای آتش بازی افتتاحیه

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از لوازم آتش بازی برای برگزاری هر چه زیباتر شدن جشن افتتاحیه نیز بهره می‌برد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم. همراه ما باشید.

وقتی صحبت از ایجاد و اجرای افتتاحیه در کسب و کار جدید از جمله فروشگاه، شرکت، موسسات گوناگون و حتی مغازه و همچننین استادیوم، کنسرت و … می‌باشد، ایده ها و ترفند های جذابی برای هرچه زیباتر شدن این مراسم به ذهن می‌رسد که از جذاب ترین آن می‌توان به استفاده از لوازم آتش بازی اشاره کرد.

بررسی اجرای آتش بازی افتتاحیه

بررسی اجرای آتش بازی افتتاحیه

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

بررسی اجرای آتش بازی افتتاحیه

قبل از اینکه به چگونگی اجرای آتش بازی افتتاحیه بپردازیم، باهم نگاهی به انواع آتش بازی و دستگاه های قابل اجرا در افتتاحیه می‌پردازیم.

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

دستگاه های جلوه صحنه:

این دستگاه ها به گونه ای است که فاقد جرقه یا آتش بازی سرد می‌باشند و بیشتر به جشن شما جلوه سینمایی و زیبا جهت فیلمبرداری و عکس می‌بخشند مانند دستگاه های:

  • بخار ایستاده
  • کاغذ پاش

هر چند دستگاه های جلوه صحنه فقط به این موارد ختم نمی‌شود اما برای برگزاری افتتاحیه این دو مورد مناسب تر می‌باشد.

لوازم اجرای آتش بازی افتتاحیه

معرفی آبشار گرم برای اجرای آتش بازی افتتاحیه

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، یکی از آیتم های جذاب برای اجرای افتتاحیه می‌باشد و به این صورت است که نیروی خود برای ایجاد نور و گرما را از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. اجرای آبشار گرم در فضاهای باز و وسیع انجام می‌پذیرد .(به طور مثال در هنگام ورود مهمانان)

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

طبیعتا هر چه ارتفاع آبشار بیشتر باشد، زمان سوخت آبشار نیز بیشتر می‌شود و همچنین قیمت آبشار بیشتر خواهد شد و از آن در عروسی، افتتاحیه و اختتامیه که فیلم برداری انجام می شود و نیاز به زمان سوخت بیشتری دارد، استفاده می‌شود.

آبشار دستی نگین بزرگ

آبشار دستی نگین بزرگ از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم محسوب میشود و به عنوان آبشار دستی نیز استفاده میشود. اگر به دنبال آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب هستید این محصول انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

این محصول تا ارتفاع 2 متر بالا رفته و زمان سوخت آن 40 ثانیه می‌باشد.

آبشار میخک نارگستر

آبشار میخک محصول دیگری از کارخانه نارگستر است. این آبشار علاوه بر اجرا در افتتاحیه، مخصوص استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. بهتر است از این محصول در فضای باز استفاده شود. دارای ارتفاع 2 متر از آتش و دارای زمان سوخت 20 ثانیه میباشد که نحوه کار آن به گونه ای است که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

آبشار مینا نارگستر

آبشار مینا هم جزو کوچکترین آبشارهای موجود می‌باشد، این آبشار نیز همانند میخک نارگستر در فضای باز انجام می‌پذیرد. دارای ارتفاع 3 متر از آتش و دارای زمان سوخت 30 ثانیه میباشد که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

سایر آبشار ها جهت اجرا در چهارشنبه سوری

آبشار رز ( دارای ارتفاع 4 متر از آتش و دارای زمان سوخت 25 ثانیه میباشد)

آبشار توسکا (مناسب برای اجرای آتش بازی زمینی  با مدت زمان سوخت بالا (60 ثانیه ) و ارتفاع 6 متر)

آبشار سرو (در 4 رنگ مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی از آتش بازی ایجاد نماید. این آبشار فیتیله ای می ‌باشد و برای مراسم نورافشانی زمینی استفاده میگردد . مدت زمان سوخت این محصول 40 ثانیه و ارتفاع آن 4 الی 5 متر می ‌باشد)

اجرای آتش بازی افتتاحیه(آبشار)

اجرای آتش بازی افتتاحیه(آبشار)

دستگاه بخار ایستاده:

در اجرای دستگاه های جلوه صحنه در افتتاحیه باید به بخار ایستاده اشاره کنیم. که نام دیگر این دستگاه ال ای دی بخار بالا نیز می‌باشد.

این دستگاه به گونه ای است که با مایع لیکوئید عمل می‌کند که پس از روشن کردن آن امکان خلق افکت بخار به همراه ال ای دی وجود دارد.

بخار ناشی از شکل گیری آن به ارتفاع بیش از 4 متر می‌رسد که LED های موجود در پایین دستگاه این امکان را می‌دهد که رنگ زیبایی درون این بخار شکل بگیرد.

این مه پاش قدرتمند جریان عمودی مه ایمن و مبتنی بر آب را پرتاب می کند و همزمان آن را با نور LED روشن می کند.

ترکیبی از LED های قرمز، سبز و آبی به شما این امکان را می دهد که به راحتی رنگ مناسب را برای روشن کردن مه ترکیب کنید.

با انتشار انفجارهای رنگی، مه و نور به ارتفاع 25 فوت(هر فوت معادل است با سی و نیم (30.5) سانتی متر)، جلوه ای شبیه به آتش سوزی ایجاد می کند.

اجرای آتش بازی افتتاحیه(بخار ایستاده)

اجرای آتش بازی افتتاحیه(بخار ایستاده)

دستگاه کاغذ پاش:

این دستگاه بوسلیه کپسول هوا اقدام به پاشیدن کاغذ می‌کند که ارتفاع آن به 8 متر می‌رسد و مناسب برای زمانی است که مهمانان به محل تازه افتتاح شده شما وارد می‌شوند و نمای زیبایی برای لحظه عکس برداری و فیلمبرداری خلق می‌کند.

مدل دیگری از این محصول که کوچک می‌باشد، قابلیت قرارگیری کپسول قابل حمل درون جبعه خود را دارد و کاملا مناسب حمل و نقل می باشد.

اجرای آتش بازی افتتاحیه(کاغذ پاش)

اجرای آتش بازی افتتاحیه(کاغذ پاش)

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

ممنون که همراه ما در مقاله( اجرای آتش بازی افتتاحیه )بودید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.