مقالات آتش بازی

آتش بازی 22 بهمن

آتش بازی 22 بهمن

ما در روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که یکی از بزرگترین و به یاد ماندنی ترین رخداد تاریخ ملت بزرگ ایران است را جشن میگیریم. در این روز با شکوه و فرخنده در تمامی شهر های ایران جشن و شادمانی برپا است. ازجمله در تهران, برج میلاد آتش بازی 22 بهمن را برگزار میکند و مردم شهر نظاره گر این آتش بازی و نور افشانی می باشند.

همچنین در سراسر شهر ها از جمله مشهد, شیراز ,اصفهان, تبریز و … شهر های دیگر ایران در این روز باشکوه جشن و راهپیمایی سالانه به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استبداد برگزار می کنند.

22 بهمن :

در تمامی کشورهای جهان بنا به فرهنگ و رسوم خود بزرگترین و مهم ترین روز تاریخ کشورشان که از اهمیت بالا و ویژه ایی برخوردار است را جشن می گیرند و این کار را به آیندگان خود انتقال می دهند. ملت ایران نیز در روز 22 بهمن سال 1357 موفق شده بر حکومت غاصب شاهنشاهی فائق آید تا خود یک حکومت مردمی و دموکراتیک ایجاد کند.

بله, تا قبل از حکومت اسلامی آزادی هیچ معنی و مفهومی نداشت. همه ی ارکان دولتی از منصوبان نزدیک شاه و اطرافیانش بود از جمله رئیس جمهور, وکیلان, وزیران و… مردم هیچ نقشی در آینده خود و زندگیشان نداشتند. با تلاش های مردم و خون ها و حان هایی که در این راه دادند منجر به برپایی جمهوری اسلامی ایران به رهبری فقید حضرت امام خمینی (ره) در 22 بهمن به پیروزی دست یافتند.

ما و همگان باید این روز باشکوه را به نیکی پاس داریم.

آتش بازی برج میلاد

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راس ساعت 21 همزمان در برج میلاد و دریاچه چیتگر و برج آزادی به مدت 15 دقیقه با اجرای برنامه هنری و آتش بازی و نور افشانی انجام می شود.

 

 | برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات و آتش بازی و نورافشانی مارا در صفحه اینستاگرام دنبال کنید|

 

آتش بازی 22 بهمن

 

وسایل آتش بازی 22 بهمن :

در آتش بازی 22 بهمن از موارد زیر استفاده می شود :

1)آتش بازی زمینی

2)آتش باری هوایی

3)دود رنگی ها

 

1)وسایل آتش بازی و نور افشانی که روی زمین قرار می گیرند رو ما در این دسته بندی گذاشتیم .مانند: انواع آبشار ها که خود به آبشار های گرم و سرد تقسیم می شوند و یا دود رنگی که باز انواع مختلف و متفاوتی مثل دود رنگی زمینی ، دود رنگی دستی قرص دود و دود رنگی ضامن دار هستند ، همچنین انواع ترقه و فرفره ها و فشفشه های دستی و آبشار جزء آتش بازی های زمینی به حساب می آیند.

2) آتش بازی سرد باید در فضاهای باز انجام شود. به آتش بازی در آسمان که باعث ایجاد نور می شود آتش بازی هوایی می گویند.

منور، کهکشان، چلچله، موشک و لانچر وسایل آتش بازی هوایی می باشند.

شوتینگ، موشک یا لانچر وقتی به سمت آسمان می روند در یک ارتفاع تعیین شده منفجر می شوند و ترکیب هیجان انگیز و جذابی از نور و آتش ایجاد می کنند.

3)دود رنگی ها:

دود رنگی زمینی -دود رنگی دستی-دود رنگی ضامن دار

 

آتش بازی 22 بهمن

نکات ضروری و مهمی که به هنگام آتش­ بازی 22 بهمن باید توجه کرد:

  • از نگه­داری و انباشت مواد آتش­ زا و خطر آفرین در خانه جدا خودداری کنید.
  • محصولات آتش ­بازی و نورافشانی را از اطفال خود دور نگه دارید.
  • از پرتاب فشفشه و محصولاتی اتش زا به سمت درختان وگیاهان جدا خودداری کنید.
  • قبل از جمع­ آوری بقایای آتش ­بازی از خاموش بودن آن­ها اطمینان کامل حاصل کنید.
  • در هنگام آتش ­بازی لوازم اطفاء و خاموش کننده آتش را در دسترس قرار دهید.

 

فروشگاه آتشبازان تنها وبسایت لوازم آتش بازی و نورافشانی با قابلیت خرید و سفارش آنلاین با درگاه بانکی می باشد که از طریق وبسایت یا اپلیکیشن در اختیار شما مشتریان گرامی است. جهت ثبت سفارش وسایل و محصولات آتش بازی سرد و گرم در مراسمات شما با ما در ارتباط باشید.

درباره نورافشانان

فروشگاه آتش بازی یکی از فروشگاه های مجموعه نوافشانان می باشد که با سرعتی بالا و کیفیتی درجه یک اقدام به ارائه خدمات اینترنتی می کند. اجراي نورافشاني و لوازم آتش بازی خدماتی است که نورافشانان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.