مقالات آتش بازی

آتش بازی گرم در تشریفات عروسی

آتش بازی گرم در تشریفات عروسی

آتش بازی یکی از قسمت های هیجان انگیز جشن عروسی است که جذابیت خاصی به فیلم و کلیپ عروسی شما میدهد. با آتش بازی گرم در تشریفات عروسی مراسم خود را ماندگار تر کنید.

آتش بازی گرم در تشریفات عروسی

مراسم عروسی هر کسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز هاست و اغلب سعی دارند تا به بهترین نحو این جشن رو برگزار کنند.

در مقاله های قبل در مورد ترفند هایی برای هر چه جذاب تر کردن جشن عروسی صحبت شد از جمله نور افشانی و دود رنگی در عروسی ها

به طور کل می‌توان گفت لوازم آتش بازي به دو دسته ي (هوايي) و (زميني) تقسيم بندي مي‌شوند که آتش بازي زميني در واقع به دو دسته گرم و سرد از هم تفکیک مي شوند. هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد.

اجرای آتش بازی گرم در تشریفات عروسی

اجرای آتش بازی گرم در تشریفات عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

آتش بازی با ایمنی بالاتر

در آتش بازی در تالار یا در تشریفات مربوط به عروسی، برای اینکه شما بتوانید آتش بازی داشته باشید نیاز به یک فضای باز دارید، که البته وقتی مهمان های شما در فضای باز حضور داشته باشند آتش بازی جلوه زیادتری خواهد داشت.

پس بهتر است از تالار یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضا مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

آتش بازی گرم : 

به آبشارهای فیتیله داری می‌گویند که با آتش روشن می‌شوند. دارای

  • دود
  • بو

هستند.

استفاده از آتش بازی گرم در عروسی

استفاده از آتش بازی گرم در عروسی

بسیاری از آتش بازی گرم در تشریفات عروسی بهتر است در فضای باز استفاده شود و به طور مثال در ورودی تالار، چرا که فتیله و گوگرد موجود درلوازم آتش­بازی گرم، گرمای زیادی تولید می­کنند و این امر سبب می شود که باعث بروز خسارت برای لوازم نزدیک آن ­شود. همچنین بهتر است برای داشتن جشنی بهتر با لوازم آتش­بازی گرم به مراقبت­ های لازم توجه نمود.

استفاده از آبشار گرم در عروسی

استفاده از آبشار گرم در عروسی

آبشارهای گرم

آبشارهای گرم جزوی از آتش بازی گرم در تشریفات عروسی هستند که در قیاس با آبشارهای سرد تا ارتفاع بالاتری فوران کرده (تقریبا 10 متر) و مدت زمان نورافشانی آن­ها نیز طولانی ­تر است. آبشار­های گرم به دلیل تولید دود و بوی بسیار برای فضای آزاد مناسب تر هستند. از جمله آبشار طاووس، توسکا، سرو، ارغوان، شقایق، مینا، میخک و آبشارهای دستی بزرگ و کوچک.

آبشارهای گرم به دلیل دارا بودن تنوع رنگی بالا در بین لوازم آتش­بازی، بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشند.

کهکشان:

 کهکشان­ ها توپ­ هایی می‌باشند که توسط لانچر­های مخصوص در یک خط عمود به سمت آسمان شلیک شده و تا ارتفاع بین 20 تا 200 متر بالا می­روند و در ارتفاع مشخصی با توجه به ارتفاع تعیین شده روی محصول منفجر می­شوند و نور افشانی می­کنند. این دسته از لوازم آتش بازی گرم در تشریفات عروسی می‌باشد.

چلچله:

یک محصول بی­ صدای آتش­بازی می‌باشد که عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد. چلچه مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار زیبایی را جلوه می­دهد ولی انفجاری صورت نمی­گیرد.

فشفشه:

این محصول محبوب که در اکثر جشن­های تولد و جزو آتش بازی گرم در تشریفات عروسی نیز می‌باشد، دیده می­شود با پرتاب کردن جرقه­ های نورانی و صدایی مانند فشفشه نورافشانی کرده و به محصول مورد علاقه­ عموم به خصوص کودکان تبدیل شده است.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر اجرای مراسم نورافشانی و آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

ممنون که ما را در مقاله آتش بازی گرم در تشریفات عروسی همرایی کردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.