مقالات آتش بازی

آتش بازی هوایی باغ تالار

آتش بازی هوایی باغ تالار

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد. اگر به دنبال اجرای آتش بازی هوایی باغ تالار هستید و از این فضا برخوردار هستید، همراه ما تا پایان مقاله باشید.

آتش بازی هوایی باغ تالار

این روز ها زوج های جوان برای استفاده از ایده های جذاب در خلق لحظات ناب در مراسم عروسی تلاش می‌کنند.

مسلما هر عروس و دامادی به دنبال برگزاری یک مراسم با شکوه و به یادماندنی می‌باشند. چراکه خواستار خلق خاطره شیرین در ذهن خود و میهمانان هستند.

گروه بای فایرورک مفتخر است، با اجرای هزاران مراسم آتش بازی عروسی در انواع و سبک های متنوع مانند آتش بازی ورودی تالار و هنگام برش کیک و… آماده اجرای یک مراسم ماندگار برای شما زوج ها عزیز می‌باشد. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای آتش بازی هوایی باغ تالار نیز می‌پردازد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی و نورافشانی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

هر کدام از این آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی پرداخت. پس بهتر است از تالار یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضای مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

کهکشان چند شوت

از جمله لوازم مناسب آتش بازی هوایی باغ تالار می‌باشد که مانند سایر لوازم نورافشانی وقتی به آسمان شلیک می‌شود تولید نور و صدا می کنند و با توجه به رنگ و طرحی که دارند و با توجه به انواع آن که به تعداد شوت بستگی دارد، به شکل گل های زیبا و آتشین در آسمان نمایان می شوند. که باهم نوع چند شوت را بررسی می‌کنیم.

کهکشان 10 شوت نارگستر:

این کهکشان با کالیبر 1 اینچ و با 10 شوت به این صورت اجرا می‌شود که تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی خلق میکند. این کهکشان علاوه بر عروسی مخصوص انواع جشن های خصوصی و عمومی، افتتاحیه ها و خصوصا برای اجرا در چهارشنبه سوری می باشد.

کهکشان 8 شوت نارگستر:

این کهکشان نیز همانند مورد قبلی با 8 شوت و تا ارتفاع 50 متر نور افشانی زیبایی ایجاد میکند.

نحوه اجرای آتش بازی هوایی باغ تالار با کهکشان: به این صورت می‌باشد که با روشن کردن فیتیله، کهکشان 8 شلیک به صورت اتوماتیک پرتاب می شود و به شکل گل در ارتفاع 50 متری عمل میکند.

کهکشان آتش بازی 9 شوت:

این محصول آتش بازی 9 شوت با کالیبر 0.8 اینچ با شلیک های منظم، مناسب برای اجرای آتش بازی در چهارشنبه سوری و همچنین آتش بازی جشن عروسی میباشد. در این نوع شوت 9 شلیک انجام می‌شود. همچنین 18 تا 20 ثانیه زمان سوخت آن است و تا ارتفاع 20 متر بالا می رود.

نورافشانی هوایی در فضای باز توسط 9شوت به این گونه است که شوت های اتوماتیک موجود از تعداد 9 تا 200 شوت زمانی که فتیله محصول روشن می شود، پس از 3 ثانیه شروع به شلیک اتوماتیک تا ارتفاع 20 متری از سطح زمین می‌کند. به طور تقریبی کمی بلندتر از ساختمان 5 طبقه .

همچنین شعاع عمر گل روی آسمان به 8 متر می رسد.

آتش بازی هوایی باغ تالار(کهکشان)

آتش بازی هوایی باغ تالار(کهکشان)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ  گروه بای فایروک پیام دهید.

راکت آتش بازی آسمانی 

از جمله موارد آتش بازی هوایی باغ تالار می‌باشد. در اجرای این وسیله آتش بازی، خیلی شبیه به پروانه عمل می کند با این تفاوت که مستقیم به آسمان میرود و خاموش می شود. پس از روشن کردن آن می تواند تا ارتفاع 15 متر هم بالا رفته و و خطی از نور در آسمان ایجاد کند.

چلچله و انواع آن

برای آتش بازی هوایی باغ تالار باید به چلچله اشاره کنیم که بی­ صدا می‌باشد و عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد.

چلچله مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار جذابی را نمایانگر می‌کند ولی انفجاری توسط آن صورت نمی­گیرد.

  • چلچله شهاب 8 شوت 
  • چلچله 6 شوت 
  • چلچله 36 شوت
آتش بازی هوایی باغ تالار(چلچله)

آتش بازی هوایی باغ تالار(چلچله)

پروانه آتش بازي 

پروانه یکی از ایده و ترفندهای جذاب آتش بازی هوایی باغ تالار می‌باشد. با روشن کردن پروانه به سمت آسمان پرواز کرده (حدود 10 متر ) و زیبایی فوق العاده ای را خلق می‌کند. لازم به ذکر است هنگام پرواز از خود نور هم ساطع می کند که زمان اجرای آن 10 ثانیه می‌باشد و دارای رنگ های قرمز، سبز، زرد، نقره ای می‌باشد.

آتش بازی هوایی باغ تالار(پروانه)

آتش بازی هوایی باغ تالار(پروانه)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر آتش بازی هوایی باغ تالار، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله(آتش بازی هوایی باغ تالار )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای آتش بازی زمینی در فضای باز ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.