مقالات آتش بازی

آتش بازی سرد در تشریفات عروسی

آتش بازی سرد در تشریفات عروسی

آتش بازی یکی از قسمت های هیجان انگیز جشن عروسی است که جذابیت خاصی به فیلم و کلیپ عروسی شما میدهد. با آتش بازی سرد در تشریفات عروسی مراسم خود را ماندگار تر کنید.

آتش بازی سرد در تشریفات عروسی

مراسم عروسی هر کسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز هاست و اغلب سعی دارند تا به بهترین نحو این جشن رو برگزار کنند.

در مقاله های قبل در مورد ترفند هایی برای هر چه جذاب تر کردن جشن عروسی صحبت شد از جمله نور افشانی و دود رنگی در عروسی ها

به طور کل می‌توان گفت لوازم آتش بازي به دو دسته ي (هوايي) و (زميني) تقسيم بندي مي‌شوند که آتش بازي زميني در واقع به دو دسته گرم و سرد از هم تفکیک مي شوند. هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد.

نورافشانی در تشریفات عروسی

نورافشانی در تشریفات عروسی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

آتش بازی سرد چیست ؟

در وسایل آتش بازی سرد از جرقه و گرمای زیاد خبری نمی‌باشد. در حقیقت این وسایل به گونه ای طراحی شده اند که دارای گرما و حرارت بسیار کمی می‌باشند و جرقه های آتش زا ندارند.
و به همین منظور به اجسام و لباس های میهمانان و عروس و داماد آسیبی نمیرساند. همچنین این وسایل توسط ریموت از راه دور کنترل و اجرا می شوند.

آتش بازی سرد در تشریفات عروسی این امکان را به شما می‌دهد که در فضای تالار، به دلیل نداشتن دود و بی خطر بودن از آن استفاده کنید.

همچنین این وسایل هیچگونه آلودگی از نظر صوتی و دود و بوی بد ندارند . از این وسایل آتش بازی می‌توان در استیج رقص برای رقص عروس و داماد استفاده کرد.
هنگام ورود عروس و داماد به باغ عروسی و یا ورودی تالار نیز قابل استفاده هستند.

آتش بازی در عروسی

آتش بازی در عروسی

از مدل های مختلف این آتش بازی میتوان به: ،

  • پرده ی آتش
  • ستاره ای
  • فرفره ای
  • حلقه ای

اشاره کرد. این نوع آتش بازی بر روی پایه انجام میشود و خطر آن بسیار کم تر است.

استفاده از آتش بازی سرد

استفاده از آتش بازی سرد

انواع مختلف آتش بازی سرد :

آتش بازی سرد ۳ متر ۳۰ ثانیه
آتش بازی سرد ۴ متر ۴۰ ثانیه
آتش بازی سرد ۵ متر ۵۰ ثانیه

نوع دوم و سوم بهتر است برای فضای باز همچون باغ عروسی استفاده شود، چون فضای بسته تالار، دارای ارتفاع نهایتا ۵ متری است و در صورت استفاده از نوع دوم و سوم ، جلوه خاصی ندارد.
نوع اول آتش بازی سرد در تشریفات عروسی بهترمی‌باشد.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر اجرای مراسم نورافشانی و آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.