مقالات آتش بازی

آتش بازی زمینی باغ تالار

آتش بازی زمینی باغ تالار

این روزها آتش بازی و نورافشانی رکن اساسی در برگزاری یک مراسم و جشن شکوهمند دارد. اگر به دنبال اجرای آتش بازی زمینی باغ تالار هستید و از این فضا برخوردار هستید، همراه ما تا پایان مقاله باشید.

آتش بازی زمینی باغ تالار

این روز ها زوج های جوان برای استفاده از ایده های جذاب در خلق لحظات ناب در مراسم عروسی تلاش می‌کنند.

مسلما هر عروس و دامادی به دنبال برگزاری یک مراسم با شکوه و به یادماندنی می‌باشند. چراکه خواستار خلق خاطره شیرین در ذهن خود و میهمانان هستند.

گروه بای فایرورک مفتخر است، با اجرای هزاران مراسم آتش بازی عروسی در انواع و سبک های متنوع مانند آتش بازی ورودی تالار و هنگام برش کیک و… آماده اجرای یک مراسم ماندگار برای شما زوج ها عزیز می‌باشد. در مقاله های قبل در سایت بای‌فایرورک درباره تاثیر دستگاه های جدید برای استفاده در مراسم عروسی و جشن ها صحبت کردیم از جمله دستگاه مه سنگین.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک به اجرای آتش بازی زمینی باغ تالار نیز می‌پردازد که باهم به آن نگاهی می‌اندازیم.

قطعا بخش مهم خدمات آتش بازی و نورافشانی به لوازم آن بستگی دارد که آن را به طور کل به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌کنیم:

زمینی

هوایی

که خود آتش بازی زمینی در واقع به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

گرم

سرد

هر کدام از این آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد و به اجرای خدمات آتش بازی پرداخت. پس بهتر است از تالار یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود، درخواست یک فضای مخصوص آتش بازی کنید، تا در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از آتش بازی پشیمان کند.

چرخونک آتش بازی

در آتش بازی زمینی باغ تالار باید به چرخونک اشاره کنیم که برای جشن شما بسیار شادی آور و هیجان انگیز می‌باشد. با کمترین هزینه قادر خواهند بود که باعث ایجاد سرگرمی شوند و همچنین کاملا ایمن و بی خطر باشند. با توجه به نوع طراحی که دارد می تواند روی زمین بچرخد و از خود نور (آتش) رنگی و خیره کننده تولید کند.
نحوه استفاده آن از طریق روشن کردن فیتیله می‌باشد.

فرفره آتش بازي

از دیگر ایده و ترفندهای آتش بازی زمینی باغ تالار به فرفره آتش بازی که یکی از بی خطر ترین و دوست داشتنی ترین لوازم آتش بازی می‌باشد، اشاره می‌کنیم.

فرفره می‌تواند با حفظ تعادل روی یک نقطه حول یک محور بچرخد. فرفره از محصولات جدید آتش بازی می‌باشد که انواع گوناگونی دارد .

فرفره های آتش بازی چند مدل متفاوت دارند که هنگام روشن کردن به سرعت روی زمین و حول محور خودشان شروع به چرخش می‌کنند و بسته به مدل مربوطه از خود تولید نور می کنند.

آتش بازی زمینی باغ تالار(فرفره)

آتش بازی زمینی باغ تالار(فرفره)

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ  گروه بای فایروک پیام دهید.

فلشر بزرگ

نکته ای که در آتش بازی زمینی باغ تالار با این محصول حائز اهمیت می‌باشد، این است که باید در شب به استفاده از آن بپردازید که جلوه زیبایی به عکس و فیلم شما ببخشد و نورپردازی مورد انتظار شما را فراهم کند.

فلشر هنگام روشن شدن این امکان را به شما می‌دهد که تا 1 دقیقه به فلاش زدن و نورپردازی بپردازد و نور های رنگی نظیر (زرد، قرمز و آبی ) خلق کند.

این محصول دارای ابعاد 24*30 سانتی متر و همچنین وزن 30 گرم می باشد که بعد از روشن نمودن آن از طریق فیتیله، شروع به فلاش زدن می‌کند و این نور زیبا را از خود تولید می‌کند.

آتش بازی زمینی باغ تالار(فلشر)

آتش بازی زمینی باغ تالار(فلشر)

معرفی آبشار ها

در آتش بازی زمینی باغ تالار باید به انواع آبشار ها اشاره نمود. همان طور که مستحضر هستید آبشار ها به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شوند.

محصولات آبشار گرم

آبشار دستی نگین کوچک : از وسای لآتش بازی زمینی در تشریفات عروسی و آبشار های گرم به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید وسیله آتش بازی از نوع آبشاری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب و همچنین آبشار دستی هستید این محصول میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این محصول به ارتفاع یک متر و به مدت 40 ثانیه می‌سوزد.

آبشار دستی نگین بزرگ : این محصول مشابه قبلی می‌باشد منتهی ارتفاع آن تا 2 متر می‌رسد.

آبشار میخک : این آبشار مناسب استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها میباشد. حتما باید در فضای باز استفاده شود. ارتفاع آن به 2 متر می‌رسد و  زمان سوخت آن نیز 20 ثانیه میباشد. به این صورت که وقتی فتیله آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

آبشار اطلس :  این آبشار نیز کاربردی شبیه آبشار میخک دارد و دارای ارتفاع 2 متر از آتش و همچنین زمان سوخت 30 ثانیه میباشد.

آتش بازی زمینی باغ تالار(آبشار)

آتش بازی زمینی باغ تالار(آبشار)

برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه سایت رجوع کنید.

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر اجرای آتش بازی زمینی باغ تالار، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله(آتش بازی زمینی باغ تالار )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای آتش بازی زمینی در فضای باز ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.