مقالات آتش بازی

آتش بازی جشن فارغ التحصیلی

آتش بازی جشن فارغ التحصیلی

فارغ ‌التحصیلی یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی هر شخصی است چرا که به منزله پایان یافتن یک مقطع مهم از زندگی و رفتن به یک مرحله بالاتر است. ایده های بسیاری برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی وجود دارد که یکی از آنها آتش بازی جشن فارغ التحصیلی است.

آتش بازی جشن فارغ التحصیلی

فارغ ‌التحصیلی یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی هر شخصی می‌باشد چرا که به منزله پایان یافتن یک مقطع مهم از زندگی و رفتن به یک مرحله بالاتر است و فرقی ندارد که این فارغ شدن از دوره دبستان، دبیرستان یا دانشگاه باشد. از آن جاییکه که این رویداد تکرار شدنی نیست اغلب مردم سعی بر این دارند با برگزاری جشن فارغ التحصیلی در عین گرامی داشتن این روز، خاطره آن را نیز تا سالیان طولانی در ذهن خود ثبت نمایند.

اگر تصمیم به برگزاری این مراسم دارید، اجرای آتش بازی جشن فارغ التحصیلی را به تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ی مجموعه بای فایرورک بسپارید.

ایده های بسیاری برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی وجود دارد از جمله آتش بازی و نورافشانی که به آن می‌پردازیم.

آتش بازی جشن فارغ التحصیلی.

آتش بازی جشن فارغ التحصیلی.

محل مناسب برای اجرای جشن فارغ التحصیلی

برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی مکان مقرری وجود ندارد اما با توجه به تعداد تقریبی افرادی که می‌خواهید به جشن خود دعوت کنید باید مکانی با فضای کافی را در نظر بگیرید چون برای اجرای آتش بازی گرم که درباره آن صحبت خواهیم کرد مناسب تر است.

 این روزها اکثر خانه ها آپارتمانی می‌باشند و به هیچ عنوان برای برپایی یک جشن آتش بازی با تعداد زیادی مهمان مناسب نمی باشند. اگر چه می توان این مهمانی و جشن را در یک کافه نیز برگزار کرد اما اگر به دنبال یک جشن لاکچری و بزرگ هستید باغ تالارها انتخاب مناسب تری هستند.

شما می توانید در فضای باز باغ تالار یک مراسم رویایی و به یادماندنی از فارغ التحصیلی خود در ذهن همه دوستان و عزیزان خود ثبت کنید و بهترین روز و مناسبت زندگی خود را تجربه کنید. این روزها در تهران باغ تالارهای زیادی وجود دارند که شما قادر هستید بسته به بودجه خود بهترین گزینه را برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود انتخاب کنید.

نورافشانی جشن فارغ التحصیلی

نورافشانی جشن فارغ التحصیلی

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

لوازم آتش بازی جشن فارغ التحصیلی

به طور کل می‌توان گفت لوازم آتش بازي به دو دسته :

  • (هوايي)
  • (زميني)

آبشار ها از جمله لوازم آتش بازی زمینی اند.

تقسيم بندي مي‌شوند که آتش بازي زميني در واقع به دو دسته :

  1. گرم
  2. سرد

از هم تفکیک مي شوند. هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن استفاده برد.

آتش بازی گرم : 

به آبشارهای فیتیله داری می‌گویند که با آتش روشن می‌شوند. دارای دود و بو می‌باشند.

آتش بازی گرم در مراسم فارغ التحصیلی بهتر است در فضای باز استفاده شود چرا که فتیله و گوگرد موجود در لوازم آتش­بازی گرم، گرمای زیادی تولید می­کنند و این امر سبب می شود که باعث بروز خسارت برای لوازم نزدیک آن ­شود.

همچنین بهتر است برای داشتن آتش بازی جشن فارغ التحصیلی امن تر با لوازم آتش­بازی گرم به مراقبت­ های لازم توجه نمود.

آتش بازی در جشن فارغ التحصیلی

آتش بازی در جشن فارغ التحصیلی

کهکشان:

 کهکشان­ ها توپ­ هایی می‌باشند که توسط لانچر­های مخصوص در یک خط عمود به سمت آسمان شلیک شده و تا ارتفاع بین 20 تا 200 متر بالا می­روند و در ارتفاع مشخصی با توجه به ارتفاع تعیین شده روی محصول منفجر می­شوند و نور افشانی می­کنند. این دسته از لوازم گرم آتش بازی جشن فارغ التحصیلی می‌باشد.

چلچله:

یک محصول بی­ صدای آتش­بازی می‌باشد که عملکردی تقریبا مشابه با کهکشان دارد. چلچه مانند یک خط نورانی به سمت آسمان پرتاب می‌شود و نورافشانی بسیار زیبایی را جلوه می­دهد ولی انفجاری صورت نمی­گیرد.

فشفشه:

این محصول محبوب که جزو آتش بازی گرم نیز می‌باشد، دیده می­شود با پرتاب کردن جرقه­ های نورانی و صدایی مانند فشفشه نورافشانی کرده.

آبشار گرم چیست:

از پرکاربرد ترین وسایل آتش جشن فارغ التحصیلی است. آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، نیروی خود برای ایجاد نور و گرما از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. از آبشار گرم معمولا در فضاهای باز و وسیع استفاده می شود و بهتر است از آن در ورودی مراسم استفاده شود.

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

آتش بازی سرد :

استفاده از لوازم آتش بازی جشن فارغ التحصیلی از جمله آتش بازی سرد امروزه بسیار رایج شده است. در وسایل آتش بازی سرد از جرقه و گرمای زیاد خبری نمی‌باشد. در حقیقت این وسایل به گونه ای طراحی شده اند که دارای گرما و حرارت بسیار کمی می‌باشند و جرقه های آتش زا ندارند.
و به همین منظور به اجسام و لباس های میهمانان و بیننده و افراد شرکت کننده آسیبی نمیرساند. همچنین این وسایل توسط ریموت از راه دور کنترل و اجرا می شوند.

آتش بازی سرد در سالن بسته نیز قابل اجرا است آن هم به دلیل نداشتن دود و بی خطر بودن آن بهترین گذینه برای آتش بازی جشن فارغ التحصیلی به حساب می‌آید.

انواع مختلف آتش بازی سرد :

آتش بازی سرد ۳ متر ۳۰ ثانیه
آتش بازی سرد ۴ متر ۴۰ ثانیه
آتش بازی سرد ۵ متر ۵۰ ثانیه

دستگاه کاغذ پاش

دستگاه کاغذ پاش را باید از معروفترین دستگاه ها در حوزه اجرای جشن ها و مراسم مختلف و همچنین افکت های صحنه دانست که باعث هر چه زیبا تر شدن مراسم می‌شود .

اجرای کاغذ پاش در جشن فارغ التحصیلی

اجرای کاغذ پاش در جشن فارغ التحصیلی

ممنون که همراه ما در مقاله آتش بازی جشن فارغ التحصیلی بودید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.