مقالات آتش بازی

آتش بازی تولد

ایده های جذاب برای آتش بازی تولد

در این مقاله میخواهیم راجب آتش بازی تولد صحبت کنیم. اما در ابتدا توضیح کوتاهی درباره تولد و مراسم آن می دهیم.

مردمان ایرانی جزء اولین کسانی بودند که زاد روز خود را جشن میگرفتند. در زمان های قدیم تاریخ دانان یونانی درباره اهمیت این موضوع در کتاب های خود هم نوشتند : در کل سال ایرانی ها روزی را که بیشتر از روزهای دیگر خود جشن می گیرند,روز زاد روزشان یا تولدشان است.

همچنین امروزه روانشناسان بر اهمیت گرفتن جشن تولد برای کودکان و تاثیر مثبت و خوب آن روی تاکید دارند. درصورتی که این جشن برای کودکان زیر 4سال معنی و مفهوم خاصی ندارد بعد از 4 سالگی اهمیت ویژه ایی دارد.

یکی از بهترین و جذاب ترین جشن ها در سراسر جهان وحتی بین خانواده های ایرانی جشن تولد می باشد.

رسم و رسومات جشن تولد :

جزء جدایی ناپذیر جشن تولد کیک می باشد. روی کیک تولد شمع را به اندازه سن فرد یا شمع عدد میگذارند.مثلا, روی کیک کودکی که 4سالگی اش تمام شده شمع عددی 4 یا 4 تا شمع مسگذارند که با فوت کردن آن 4سالگی کودک تمام شده.

معمول و رسم است که موقع فوت کردن شمع تولد آرزو میکنند. فوت کردن شمع ها به این معنی است که فرد به مرحله جدید و تازه ایی از زندگیش قدم میگذارد و همچنین سالهای قبل و گذشته زندگی خود را رها کرده و آرزو و تلاش برای سال های پیش رو آینده می کند.

شمع کیک

از لوازم آتش بازی که یکی از محبوب ترین و خاص ترین موارد تولد می باشد استفاده می کنند که این کار باعث زیبا تر شدن جشن تولد شما می شود.

از وسایل جشن تولد :کیک تولد، شمع، بادکنک، فشفشه و وسایل آتش بازی تولد می باشد.

حتما توصیه میکنم قبل از خرید وسایل آتش بازی تولد این مطلب را بخوانید تابا آگاهی کامل جشنی زیبا و هیجان انگیزی داشته باشید.

 

 | برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر آتش بازی و نورافشانی در مراسم عروسی،تولدو…مارا در صفحات مجازی اینستاگرام دنبال کنید. |

 

آتش بازی تولد

وسایل آتش بازی تولد :

1) آبشار سرد :

دسته ایی از آبشارهایی که حرارت بسیار پایینی دارند و سبب آتش ­سوزی نمی شوند، آبشار سرد می­گویند. برای جشن تولدها گزینه ی بسیار مناسبی است. از آبشار سرد در فضاهای بسته مانند داخل خانه هم می توان استفاده کرد.

 

 

آبشار سرد

2)آبشار گرم :

ارتفاع آبشارهای گرم نسبت به آبشارهای سرد بلندتر می باشد. (تقریبا 10 متر) و مدت زمان نورافشانی آبشارهای گرم طولانی ­تر میباشد.

 آبشار­های گرم برای استفاده در مراسمات کوچک مانند جشن تولد مناسب می باشد،اما به دلیل تولید دود و بوی بسیار برای فضاهای آزاد و باز مناسب میباشند. . آبشارهای گرم به خاطر داشتن تنوع رنگی بالا در بین لوازم آتش ­بازی و نورافشانی بسیار محبوب و پرطرفدار هست.

 

 

آبشار گرم

 

3)بادکنک :

بادکنک ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند.به 2 دسته فویلی و لاتکس تقسیم می شود. بادکنک ها زیبایی و جلوه خاص و قشنگی به جشن تولد شما می دهد.

 

بادکنک تولد

4)فشفشه :

فشفشه ها برای استفاده در جشن تولد ها بسیار مناسب هستند زیرا موقع سوختن و جرقه زدن خطری برای کودکان ندارد و جزء وسایل آتش بازی ایمن می باشد.

 

فشفشه تولد

5)آبشار رو کیکی :

آبشار رو کیکی نورافشانی کوچکی دارد, آبشار رو کیک یک پایه پلاستیکی دارند که روی کیک قرار می گیرد و برای جشن تولد شما مناسب هستند.

 

نکات ضروری و مهمی که به هنگام آتش­ بازی تولد باید توجه کرد:

  • از نگه­داری و انباشت مواد آتش­ زا و خطر آفرین در خانه جدا خودداری کنید.
  • محصولات آتش ­بازی و نورافشانی را از اطفال خود دور نگه دارید.
  • از پرتاب فشفشه و محصولاتی اتش زا به سمت درختان وگیاهان جدا خودداری کنید.
  • قبل از جمع­ آوری بقایای آتش ­بازی از خاموش بودن آن­ها اطمینان کامل حاصل کنید.
  • در هنگام آتش ­بازی لوازم اطفاء و خاموش کننده آتش را در دسترس قرار دهید.

 

فروشگاه آتشبازان تنها وبسایت لوازم آتش بازی و نورافشانی با قابلیت خرید و سفارش آنلاین با درگاه بانکی می باشد که از طریق وبسایت یا اپلیکیشن در اختیار شما مشتریان گرامی است. جهت ثبت سفارش وسایل و محصولات آتش بازی سرد و گرم در مراسمات شما با ما در ارتباط باشید.

 

درباره نورافشانان

فروشگاه آتش بازی یکی از فروشگاه های مجموعه نوافشانان می باشد که با سرعتی بالا و کیفیتی درجه یک اقدام به ارائه خدمات اینترنتی می کند. اجراي نورافشاني و لوازم آتش بازی خدماتی است که نورافشانان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.