مقالات آتش بازی

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری

تاکنون لوازم آتش بازی و نورافشانی بسیاری را معرفی کردیم. امروز قصد داریم به نحوه اجرای نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری بپردازیم. همراه ما تا پایان این مقاله باشید تا با این محصول جذاب آشنا شویم.

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری

به طور کل باید اشاره کنیم که لوازم آتش بازي به دو دسته :

زمینی

هوایی

تقسیم می‌شوند. که آتش بازي زميني خود به دو دسته :

گرم

سرد

از هم تفکیک مي شوند که نورافشانی با آبشار جزو دسته زمینی قرار می‌گیرد.

هر کدام از اين آتش بازي ها و نور افشاني ها توسط وسايل مخصوصي انجام مي شود که بسته به نوع مراسم و محل برگزاري، میتوان از آن بهره برد و فضای جذاب و خیره کننده ای خلق کرد.

مجموعه بای فایرورک تحت نظارت نورافشانان خدمات آتش بازی را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کند. که در مقاله های قبل به طور گسترده درباره خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، چهارشنبه سوری و اعیاد مذهبی و ملی اشاره کردیم. که برای آشنایی با هر یک از موارد اشاره شده ، می‌توانید به قسمت مجله آتش بازی در سایت رجوع کنید.

علاوه بر خدمات اشاره شده، بای فایرورک از محصولات جدید آتش بازی نیز بهره می‌برد که اجرای نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری یکی از این موارد است که به این جشن جلوه زیبایی می‌بخشد. با ما همراه شوید.

بررسی نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری

بررسی نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری

| جهت ارتباط با کارشناسان ما در رابطه با موضوع آتش بازی ورودی تالار و استعلام قیمت لطفا به واتساپ گروه بای فایروک پیام دهید.

نحوه اجرای نورافشانی با آبشار

 آبشار گرم که قدیمی تر از آبشار سرد به تهیه و تولید می‌رسید، به این صورت است که نیروی خود برای ایجاد نور و گرما از احتراق مواد شیمیایی به دست می آورد. اجرای نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری معمولا در فضاهای باز و وسیع انجام می‌پذیرد .

تنوع آبشار های سرد و گرم بر اساس دو مورد زیر می‌باشد :

  • ارتفاع جرقه آبشار و همچنین
  • میزان زمانی که آبشار روشن می ماند.

طبیعتا هر چه ارتفاع آبشار بیشتر باشد، زمان سوخت آبشار نیز بیشتر می‌شود و همچنین قیمت آبشار بیشتر خواهد شد.

آبشار دستی نگین بزرگ

آبشار دستی نگین بزرگ از وسایل آتش بازی و آبشار های گرم محسوب میشود و به عنوان آبشار دستی نیز شناخته می‌شود. اگر به دنبال اجرای نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری با حجم آتش متوسط در کنار قیمت مناسب هستید این محصول انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

این محصول تا ارتفاع 2 متر بالا رفته و زمان سوخت آن 40 ثانیه می‌باشد.

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(نگین بزرگ)

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(نگین بزرگ)

آبشار مینا نارگستر

آبشار مینا هم جزو کوچکترین آبشارهای آتش بازی شناخته می‌شود ، این آبشار نیز همانند میخک نارگستر که در قسمت پایین به توضیح آن می‌پردازیم، در فضای باز انجام می‌پذیرد.

دارای ارتفاع 3 متر از آتش و دارای زمان سوخت 30 ثانیه میباشد که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود و جلوه زیبایی خلق می‌کند که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب می‌باشد.

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(مینا نارگستر)

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(مینا نارگستر)

آبشار میخک نارگستر

آبشار میخک محصول دیگری از کارخانه نارگستر است. این آبشار علاوه بر اجرا در چهارشنبه سوری، مخصوص استفاده در مراسمات کوچک عروسی یا تولد یا دیگر جشن ها نیز میباشد.

بهتر است از این محصول در فضای باز استفاده شود تا زیبایی محصول را به چشم ببینید.

از ویژگی های این محصول عبارتند از :

ارتفاع 2 متر از آتش و دارای زمان سوخت 20 ثانیه که نحوه کار آن به گونه ای است که وقتی فتیله این آبشار روشن شود از داخل آبشار رنگ های متنوع آتش بازی خارج میشود.

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(میخک نارگستر)

نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری(میخک نارگستر)

سایر آبشار ها جهت اجرا در چهارشنبه سوری

آبشار رز ( دارای ارتفاع 4 متر از آتش و دارای زمان سوخت 25 ثانیه میباشد)

آبشار توسکا (مناسب برای اجرای آتش بازی زمینی  با مدت زمان سوخت بالا (60 ثانیه ) و ارتفاع 6 متر)

آبشار سرو (در 4 رنگ مختلف می تواند جلوه بسیار زیبایی از آتش بازی ایجاد نماید. این آبشار فیتیله ای می ‌باشد و برای مراسم نورافشانی زمینی استفاده میگردد . مدت زمان سوخت این محصول 40 ثانیه و ارتفاع آن 4 الی 5 متر می ‌باشد)

لازم به ذکر است که تیم ما علاوه بر محصولات و لوازم آتش بازی و نورافشانی ، از دستگاه های جلوه صحنه نیز بهره می‌برد. تمام دستگاه های موجود در سایت بای‌ فایرورک  از جمله دستگاه های دستگاه ریل تانگو، دستگاه فرفره گردان، دستگاه ریموت بال فرشته و دستگاه یخ خشک که تا یک سال دارای گارانتی می‌باشند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های موجود با ما در ارتباط باشید.

ممنون که همراه ما در مقاله( نورافشانی با آبشار در چهارشنبه سوری )بودید.

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر نورافشانی و اجرای خدمات آتش بازی در مراسم عروسی ، آتش بازی افتتاحیه و اختتامیه و نوروز و چهارشنبه سوری، آتش بازی سرد در تشریفات عروسی ، همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ، تولید ملی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *