مقالات آتش بازی

آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد

آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد

آیا چیزی در مورد آتش بازی و نور افشانی می دانید ؟ یا اینکه میدانید آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد ؟ما در این مقاله میخواهیم درباره ی آن صحبت کنیم لطفا ما را همراهی کنید.

 

آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد

 

 برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات و آتش بازی و نورافشانی مارا در صفحه اینستاگرام دنبال کنید

 

آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد ؟

آتش بازی یک حرکت نمایشی و تفریحی است که هم در مراسم و جشن ها استفاده می کنند هم از طرفی معنی خاص و ویژه خود را دارد. آتش بازی در هر کشور معنی و مفهم خاص خود را دارد مثلا : آتش بازی در ایران در مراسم های مذهبی و اعیاد جشن های ملی یا در اروپا برای اتمام جنگ یا در چین که به آتش بازی علاقه ی بسیار دارند زیرا معتقدند که در مراسم آتش بازی شیاطین دور می شوند.

 

 

چین اولین کشور ابداع کنده آتش بازی :

پیدایش آتش بازی به حدود 2000 سال قبل باز میگردد، که چینی ها در آن زمان در آشپزخانه های خودبه طور کاملا اتفاقی و تصادفی از ترکیب چند مواد (ذغال چوب و نمک یونی و سلفور ) باعث ایجاد جرقه و آتش بازی شد. در این میان هندی ها میگوید که آتش بازی برای اولین بار در کشور آنها پدید آمده اما بعد از مدتی 18 اکتبر سال ( 2003 ) این نظریه از طریق روزنامه ملی آن کشور رد شد.

مخترع فشفشه یک مرد چینی به نام لیتیان است و مردم آن محله در زمان 18 آوریل با نذر و قربانی های خود به او ادای احترام می گذارند.

بعد از آن مارکوپولو از چین به اروپا باروت آورد و آنها هم برای آتش بازی استفاده کردند.

در حال حاضر امروزه چین یکی از بزرگترین ومهم ترین صادر کننده لوازم و مواد آتش بازی در جهان است که به بسیاری از کشور ها صادر میکند.

 

 

چین اولین کشور ابداع کنده آتش بازی

آتش بازی اولین بار در کدام کشور انجام شد :

آتش بازی در ایران :

تاریخچه آتش بازی در ایران هم به دوران گذشته و باستان باز میگردد که اکنون در مراسماتی مثل چهارشنبه سوری و دیگر جشن ها و اعیاد مذهبی می باشد.

 

 

چین اولین کشور ابداع کنده آتش بازی

 

 برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات و آتش بازی و نورافشانی مارا در صفحه اینستاگرام دنبال کنید

 

نکات ضروری و مهمی که به هنگام آتش­ بازی باید توجه کرد :

  • از نگه­داری و انباشت مواد آتش­ زا و خطر آفرین در خانه جدا خودداری کنید.
  • محصولات آتش ­بازی و نورافشانی را از اطفال خود دور نگه دارید.
  • از آتش زدن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی یا در معابر، کوچه و خیابان جدا خودداری کنید.
  • از پرتاب فشفشه و محصولاتی اتش زا به سمت درختان وگیاهان جدا خودداری کنید.
  • قبل از جمع­ آوری بقایای آتش ­بازی از خاموش بودن آن­ها اطمینان کامل حاصل کنید.
  • در هنگام آتش ­بازی لوازم اطفاء و خاموش کننده آتش را در دسترس قرار دهید.

 

گروه بای فایرورک با بیش از ۱ دهه سابقه در امر اجرای مراسم نورافشانی و همچنین فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی مجاز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد. از ویژگی های این فروشگاه میتوان به استاندارد بودن تمامی محصولات اشاره کرد که در کشور عزیزمان طراحی و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود لذا تمامی محصولات استفاده شده در اجرای آتشبازی و یا فروشگاه آنلاین ما مجاز و با افتخار ،تولید ملی می باشد.

برای مشاهده محصولات فروشگاه و خرید آنلاین میتوانید به بخش فروشگاه مراجعه کرده و یا از طریق نصب اپلیکیشن و یا ربات تلگرامی ما اقدام به ثبت سفارش نمایید. تمامی محصولات ارائه شده دارای ضمانت سلامت فیزیکی میباشند و درصورت عدم رضایت پس از تماس تلفنی با مدیریت فروشگاه قابل تعویض است . همچنین نحوه ارسال محصولات از طریق پیک و باربری میباشد که برای عزیزان ساکن تهران بصورت رایگان ارسال میگردد.جهت ثبت سفارش وسایل و محصولات آتش بازی سرد و گرم در مراسمات شما با ما در ارتباط باشید.

درباره نورافشانان

فروشگاه آتش بازی یکی از فروشگاه های مجموعه نوافشانان می باشد که با سرعتی بالا و کیفیتی درجه یک اقدام به ارائه خدمات اینترنتی می کند. اجراي نورافشاني و لوازم آتش بازی خدماتی است که نورافشانان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.